Звичайна версія Розмір шрифта: A A A Схема кольорів: A A A
      Головна / Публічні закупівлі / Консультації з питань закупівель / Консультації з питань публічних закупівель
Консультації з питань публічних закупівель
В словах тільки українські літери, мінімальна довжина слова 3 символи
Пошук в тексті
Bідібрати результати за темою за тегами
Останні запити та відповіді сортувати за
Очистити
23.09.2020 Запитання      Тема: Інше Розширений перегляд
2583 / 2447
Підприємству необхідно здійснити закупівлю послуг «Розпломбування, перевірка схем та пломбування вузла обліку електричної енергії». Відповідно до ЗУ «Про ринок електричної енергії» оператор системи розподілу (далі-ОСР)-юридична особа, відповідальна за безпечну, надійну та ефективну експлуатацію, технічне обслуговування та розвиток системи розподілу і забезпечення довгострокової спроможності системи розподілу щодо задоволення обґрунтованого попиту на розподіл електричної енергії з урахуванням вимог щодо охорони навколишнього природного середовища та забезпечення енергоефективності. Відповідно до ст. 46 ЗУ «Про ринок електричної енергії» ОСР, зокрема надає послуги з приєднання до системи розподілу відповідно до кодексу систем розподілу, забезпечує комерційний облік відповідно до цього Закону, правил ринку та кодексу комерційного обліку, інших нормативно-правових актів та нормативних документів, що регулюють функціонування ринку електричної енергії. ОСР здійснює свою діяльність на підставі ліцензії на відповідній території та являється єдиним надавачем послуг на такій території. Зокрема, відповідно до Переліку суб’єктів природних монополій, які провадять господарську діяльність у сфері енергетики, що розміщений на сайті НКРЕКП оператором системи розподілу в Полтавській області є АТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО». Єдиним можливим надавачем послуг розпломбування та пломбування вузлів обліку електричної енергії по заяві споживача, є АТ «ПОЛТАВАОБЕНЕРГО», яке є монополістом згідно ЗУ «Про природні монополії». Відповідно до пп..5.6.1 п.5.6. розділу V. Кодексу комерційного обліку електричної енергії (далі-Кодекс) затвердженого Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 311 (у редакції постанови НКРЕКП від 20.03.2020 № 716): Дії щодо забезпечення комерційного обліку електричної енергії, які ініційовані замовником (споживачем або іншими учасниками ринку) або які вимагаються нормативно-правовими актами, здійснюються за рахунок замовника або сторони ініціатора, якщо інше не встановлено законом, зокрема: пломбування/розпломбування вузла обліку та/або його облікових кіл. Пп. 5.16.2, 5.16.11 п.5.16. Кодексу: Засоби вимірювальної техніки мають бути опломбовані на затискній кришці пломбою оператора системи. Розпломбування та наступне опломбування здійснюється стороною, що встановила відповідні пломби та/або індикатори, за рахунок ініціатора. Пп.5.2.24, 5.2.26, 5.2.27, п.5.2. Кодексу передбачено, що уповноважені представники оператора системи та постачальника послуг комерційного обліку (надалі-ППКО) здійснюють технічну перевірку вузла обліку, а також перевірку технічної документації та, у разі відсутності обґрунтованих зауважень, проводять опломбування ЗВТ, пристроїв та місць вузла обліку, що унеможливлюють доступ до струмоведучих частин кіл (схеми) комерційного обліку, а також у разі потреби установлюють індикатори зовнішнього впливу. ЗАПИТАННЯ: враховуючи викладене вище, чи є правомірним, під час придбання послуг «Розпломбування, перевірка схем та пломбування вузла обліку електричної енергії» застосувати пункт 2 частини сьомої Статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (Придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 та 2 частини першої цієї статті, здійснюється без застосування порядку проведення спрощених закупівель, встановленого цим Законом, у разі, зокрема якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності одного з таких випадків: відсутність конкуренції з технічних причин)?
Відповідь
22.09.2020 Запитання      Тема: Переговорна процедура закупівлі Розширений перегляд
2231 / 2338
Особа не була замовником в розумінні Закону до 19.04.20 і уклала договір щодо надання консультаційних послуг. Після 19.04.20 особа підпадає під визначення Замовника в розумінні Закону. Виникла необхідність у замовлені додаткових послуг (менше 50 % вартості). Чи можуть бути внесені зміни до договору: 1) шляхом внесення змін (без застосування конкурентних процедур), на підставі ч. 5 та 6 прикінцевих та перехідних положень закону 114-IX від 19.09.2019. 2) шляхом застосування переговорної процедури на підставі п. 5 ч. 2 ст. 40 Закону
Відповідь
22.09.2020 Запитання      Тема: Оприлюднення інформації про закупівлю Розширений перегляд
2254 / 2253
Відповідно до п. 6 Порядку проведення закупівель товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, на території України, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 20 березня 2020 р. № 225, Уповноважена замовником особа забезпечує оприлюднення в електронній системі закупівель інформацію відповідно до пункту 9 частини другої статті 9 Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань” з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, з якою замовник уклав договір про закупівлю. Яким саме чином вона має це здійснювати?
Відповідь
21.09.2020 Запитання      Тема: Переговорна процедура закупівлі Розширений перегляд
2390 / 2367
Два місяці тому виникла необхідність придбати для лікарні комплект обладнання для проведення досліджень методом ІФА. Провести спрощену процедуру відповідно до Постанови КМУ Від 20.03.2020 р. № 225 на той час ми не змогли, так як не знайшли постачальника. Було прийняте рішення проводити процедуру відкритих торгів. Оголошена сума закупівлі - 222000 гривень. Відкриті торги на відбулися - двічі була подана лише одна пропозиція. Зараз є постачальник (він не брав участі у відкритих торгах), який може поставити нам комплект ІФА за 248000 гривень і з кращими технічними характеристиками, ніж були оголошені в тендерній документації. Чи можемо ми зараз провести закупівлю згідно постанови № 225 і укласти договір з цим постачальником ? Чи проводити переговорну процедуру з учасником відкритих торгів?
Відповідь
18.09.2020 Запитання      Тема: Інше Розширений перегляд
2301 / 2333
Згідно за ДК 021:2015 642100000-1 Послуги телефонного зв’язку та передачі даних управлінню затверджені асигнування на загальну суму 49 060,38 грн., та з січня 2020 року затверджено додаток до річного плану, який оприлюднено в системі закупівель. В січні 2020 року укладені договори між управлінням та постачальниками телекомунікаційних послуг та мобільного зв’язку (ПАТ «Укртелеком», ПрАТ «ВФ «Україна» (розмови та смс-повідомлення), ПрАТ «Київстар» та ПАТ «ЛАЙФСЕЛЛ» на цю суму. В вересні 2020 виникла необхідність збільшення кількості послуг цими постачальниками через, що планова річна сума закупівлі за ДК 021:2015 642100000-1 збільшиться на 20 000,00 грн. та буде складати 69060,38 грн., в т.ч. ПДВ. Внаслідок заміни існуючих операторів телекомунікаційних послуг та мобільного зв’язку управлінню будуть необхідні додаткові фінансові кошти на розробку проектно-кошторисної документації та установку нових ліній комунікацій, заміну та підключення нових номерів телефонів, які внесені до довідників та гарячої лінії управління для зв’язку населення з спеціалістами управління з вирішення питань соціального захисту населення. Управлінню необхідні усі вище зазначені оператори для зв’язку з незахищеними верствами населення, які за своєю можливістю обирають для дзвінка зручного для них оператора та не можуть зателефонувати за допомогою іншого оператора зв’язку, бо це коштує для них дорого, а той що зручніший за тарифами оператора безкоштовний. Просимо надати роз’яснення щодо процедури закупівлі, внаслідок збільшення річної суми закупівлі. Чи маємо ми право за цим ДК 021:2015 642100000-1 укласти окремий договір (додаткову угоду на збільшення загальної суми по кожному окремому договору ) на суму 20 000, 00 грн., яка буде перерозподілена між КЕКВ та повідомити про укладення звіту про договір про закупівлю ? Чи необхідно на цю суму 20 000,00 грн. проводити спрощену закупівлю?
Відповідь
Міністерство економіки України 01008, Україна, м. Київ,
вул. Грушевського, 12/2