Звичайна версія Розмір шрифта: A A A Схема кольорів: A A A
      Головна / Публічні закупівлі / Консультації з питань закупівель / Консультації з питань публічних закупівель
Консультації з питань публічних закупівель
В словах тільки українські літери, мінімальна довжина слова 3 символи
Пошук в тексті
Bідібрати результати за темою за тегами
Останні запити та відповіді сортувати за
Очистити
03.09.2020 Запитання      Тема: Переговорна процедура закупівлі Розширений перегляд
3739 / 3815
Згідно п. 2 ч. 2 ст. 39 ЗУ «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи; Відповідно до положень ст. 16 Закону України «Про курорти» та Наказу МОЗ від 02 червня 2003 року № 243 «Про затвердження Порядку здійснення медико-біологічної оцінки якості та цінності природних лікувальних ресурсів за дорученням Міністерства охорони здоров'я України, організацію та здійснення комплексних медико-біологічних, кліматологічних, геолого-гідрологічних, курортологічних та інших дослідницьких робіт природних лікувальних ресурсів, у тому числі преформованих засобів, надання медичного (бальнеологічного) висновку щодо медико-біологічної оцінки якості та цінності природних лікувальних ресурсів, у тому числі преформованих засобів, які використовуються у санаторно-курортній мережі або позакурортно, у т.ч. для промислового використання, виконує лише Український науково-дослідний інститут медичної реабілітації та курортології МОЗ України (далі – ДУ «Укр. НДІ МР та К МОЗ України»), який атестований та акредитований в установленому порядку на право проведення досліджень природних лікувальних ресурсів та преформованих засобів. Атестат про акредитацію від 09 червня 2020 року № 20386 засвідчує компетентність Українського державного центру стандартизації і контролю якості природних і преформованих засобів ДУ «Укр. НДІ МР та К МОЗ України» відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17025:2017 (ISO/IEC 17025:2017) в сфері: фізико-хімічні та мікробіологічні випробування мінеральних, питних, штучно-мінералізованих вод, лікувальних грязей (пелоїдів) та лікувальних препаратів на їх основі. Просимо надати роз’яснення щодо можливості проведення переговорної процедури закупівлі згідно з п. 2 ч. 2 ст. 39 ЗУ «Про публічні закупівлі» з ДУ «Укр. НДІ МР та К МОЗ України» стосовно здійснення комплексних ґрунтовних досліджень природних лікувальних ресурсів та преформованих засобів на території: Закарпатської, Чернівецької, Львівської та Івано-Франківської областях, в зв’язку з відсутності конкуренції з технічних причин.
Відповідь
03.09.2020 Запитання      Тема: Тендерний комітет або уповноважена особа Розширений перегляд
2564 / 2602
Доброго дня. Підскажіть, будь-ласка, я є секретарем тендерного комітету (для відкритих торгів) та уповноваженою особою (для спрощених закупівель) чи можу я використовувати КЕП як уповноважена особа, який було згенеровано як для секретаря тендерного комітету?
Відповідь
03.09.2020 Запитання      Тема: Тендерна документація Розширений перегляд
2912 / 2736
ТОВ "Київбілдінг" був переможцем торгів на закупівлю UA-2020-08-14-003554-c Закупівля на prozorro.gov.ua. Економія бюджетних коштів склала 13%. Нас було дискваліфіковано із-за відсутності ліцензії. Вимогою замовника було надання учасниками копії ліцензії на провадження діяльності. Ст.41 Закону встановлено, що копія ліцензії переможцем надається у разі, якщо такий вид діяльності підлягає ліцензуванню. Вид робіт, передбачений закупівлею, не підлягає ліцензуванню. Вимоги Замовника не мають бути вищими за вимоги Закону. Крім того, на підставі Постанови КМУ від 13 березня 2020 р. № 219, ДАБІ не видає ліцензій. Прошу відповісти: чи є дискваліфікація законною? Чи є вимоги Замовника дискримінаційними? Відповдь прошу надати письмово.
Відповідь
02.09.2020 Запитання      Тема: Предмет закупівлі Розширений перегляд
3347 / 3467
Доброго дня! Питання наступне: Чи вважаються кошти зекономлені внаслідок проведення спрощеної закупівлі новим предметом закупівель? У відповіді на запит 1251/2020 не міститься відомостей, які були б відповіддю на дане запитання, адже у згаданому запиті і у відповіді на нього йдеться про кошти, зекономлені внаслідок проведення процедур закупівель, а спрощена закупівля не є процедурою закупівлі у розумінні ЗУ "Про публічні закупівлі. Тому буду дуже вдячна за відповідь на поставлене вище питання.
Відповідь
02.09.2020 Запитання      Тема: Відкриті торги Розширений перегляд
3001 / 3039
Стаття 26. Порядок подання тендерних пропозицій/пропозицій 9. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Стаття 29. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій/пропозицій 16. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Просимо роз’яснити: 1.Чи може Учасник завантажити документи, які не містяться у переліку документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей, який міститься у Повідомленні Замовника про усунення невідповідностей? 2.Чи може Учасник замінити наданий при подачі пропозиції документ (довідку, договір або накладну), яка повністю змінить зміст наданої ним раніше інформації та не буде відповідати переліку виявлених невідповідностей, що міститься у Повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей?
Відповідь
Міністерство економіки України 01008, Україна, м. Київ,
вул. Грушевського, 12/2