Меню

Консультації

Введіть текст для пошуку в консультаціях або відповідях
Умова пошуку
Область пошуку
Додаткова умова пошуку
Область пошуку
Шукати за номером звернення
Номер
Рiк
Bідібрати результати
За темою
За тегами
Останні запити та відповіді
Сортувати за
19.07.2019
Запитання      Тема: Планування закупівель
Добрий день.В 2018р. було укладено договір підряду між Комунальним підприємством (Замовник) та ТОВ "ПІДРЯДНИК"на суму 140 000.00 грн (без проведення тендерної процедури).В 2019 р. проведено коригування робочого проекту по об'єкту виконання робіт,в зв'язку з виникнення додаткових робіт та підвищенням рівня заробітньої плати.Після проведення коригування кошторисної частини загальна сума по договору збільшилася і складає 2 млн грн., в тому числі виконано робіт на 500 000,00грн. В зв'язку з цим виникли питання: 1.Чи підпадає під діє Закону "про публічні закупівлі" комунальне підприємство, з фінансуванням з бюджету, об'єкт-водопостачання? 2.Якщо підпадає, то як поступити в даній ситуації: укладати додаткову угоду, чи проводити переговорну процедуру, чи укладати новий договір?
Відповідь
19.07.2019
Запитання      Тема: Переговорна процедура закупівлі
Виконавчим комітетом Глобинської міської ради було проведено тричі процедуру відкритих торгів на придбання каналізаційного насоса. Перший раз торги не відбулися (подача документів одним учасником). Другий раз торги не відбулися у зв'язку з тим, що учасниками не були виконані умови тендерної документації. Третій раз торги не відбулися (подача документів одним учасником). Зміни до тендерної документації не вносились. Чи можливо провести переговорну процедуру ч.4.п.2 ст.35 (якщо замовником двічі було відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників. Прошу вас надати відповідь.
Відповідь
18.07.2019
Запитання      Тема: Оскарження процедур закупівель
Ми систематично вимагаємо від Замовників прибирати дискримінаційний пункт про гарантійні листи надані виробниками, відповідно до спільного листа Міністерства охорони здоров'я та Міністерства економічного розвитку і торгівлі України N 01.7/33810 від 19.12.2018 (http://moz.gov.ua/uploads/1/9246-moz_mert.pdf). В якому у п.8 Замовникам не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальниками гарантійного листа від виробника про можливість поставки товару у визначені строки, оскільки це ніщо не гарантує, та в окремих випадках може спричинити дискримінацію потенційних учасників. Але Замовники ці вимоги просто ігнорують (пишуть відписки) та продовжують свої "домашні" тендери Приклади: UA-2019-06-18-000592-a UA-2019-06-21-002306-a UA-2019-06-14-000619-b Підкажіть, будь ласка, як вплинути на несумлінних Замовників яким МЕРТ, МОЗ та АМКУ не вказівка? Як змусити Замовників виконувати рекоманції надані у листі N 01.7/33810 від 19.12.2018
Відповідь
18.07.2019
Запитання      Тема: Оприлюднення інформації про закупівлю
До 03.05.2019р, секретар Тендерного комітету при оприлюдненні інформації накладав свій кваліфікований електронний підпис, при цьому секретар Тендерного комітету не займає керівну посаду в установі. З 03.05.2019р. набув чинності Наказ Мінекономрозвитку від 21.03.2019р. № 463 яким унесено зміни до Наказу Мінекономрозвитку від 22.03.2016р. № 490 Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель: "слова електронний цифровий підпис замінено словами кваліфікований електронний підпис посадової особи". Наразі, чи має право Секретар Тендерного комітету накладати кваліфікований електронний підпис при оприлюдненні інформації стосовно публічних закупівель, якщо він не займає керівної посади?
Відповідь
18.07.2019
Запитання      Тема: Інше
Доброго дня! Підскажіть будь ласка, замовник у ТД зазначив про необхідність надання сертифікату ISO 9001:2015 Вважаємо, що це є Дискримінаційною вимогою, яка порушує принципи ЗУ "Про публічні закупівлі" яким чином можна переконати Замовника у помилковості та Дискримінаційних його вимог (можливо посилання на нормативний акт, чи рішення АМКУ). Дякую!
Відповідь

Підписка на новини

https://freegeoip.net/json