|
11.06.2020
|
Запитання
Тема:
Допорогові закупівлі
|
Розширений перегляд
|
|
Відповідно до ст.3 ч.7 п.5 замовник може укласти прямий договір без проведення спрощеної закупівлі, в разі виникнення додаткових робіт, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50% ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендеру/спрощеної процедури. Виходячи з цієї вимоги основний договір повинен бути укладений за результатами проведення тендеру/спрощеної процедури. Виникає питання, як укладати договір на додаткові роботи, якщо основний договір укладений до 19.04.2020 та без застосування електронної системи, сума була до 1,5 млн.грн. Чи можливо в даній ситуації укласти прямий договір на виконання додаткових робіт без проведення спрощеної закупівлі?
|
|
Відповідь
|
|
Шановний користувачу, повідомляємо, що на аналогічне за змістом питання надано відповідь у запиті 775/2020, розміщеному на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель за посиланням https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=76ca96f9-fb28-45ce-8908-a3188d9fb68c&lang=uk-UA
|
|
11.06.2020
|
Запитання
Тема:
Допорогові закупівлі
|
Розширений перегляд
|
|
Доброго дня,цікавить наступне питання, ми як державний замовник після 19 квітня 2020 року зобовязані проводити всі закупівлі сума яких перевищує 50 тис і до 200 тисяч по спрощеній процедурі закупівлі,а пункт 8 частини 7 статті 3 ЗУ про Публічні закупівлі говорить що замовник може відмовитись від спрощеної процедури і укласти прямий договір якщо:
8)якщо закупівля товарів і послуг здійснюється у підприємвств громадських організації осіб з інвалідністю
Чи означає дана норма що державний замовник має право укладати прямий договір про закупівлю наприклад у Фізичної особи підприємця який має 3 групу інвалідності?наявні якісь особливості укладення таких прямих договорів про закупівлю укладений без використання електронної системи закупівель?
|
|
Відповідь
|
|
Шановний користувачу, повідомляємо, що відповідь на подібне питання міститься у запиті № 1079/2020 за посиланням: https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=b18237f9-05d9-426e-b57f-39c96c25ba55&lang=uk-UA
|
|
07.06.2020
|
Запитання
Тема:
Інше
|
Розширений перегляд
|
|
Доброго дня!Переможець спрощеної закупівлі Комунальне підприємство міської ради ,якє забезпечує потреби територіальної громади,діяльність якого не здійснюється на промисловій чи комерційній основі та є одержувачем бюджетних коштів для виконання робіт (вартістю більш ніж 50 тис.грн., но меньш ніж 1500 тис. грн.)залучає субпідрядників. Чи потрібно Комунальному підприємству проводити спрощену закупівлю?
|
|
Відповідь
|
|
Шановний користувачу, повідомляємо, щовідповідь міститься у запиті № 688/2020 за посиланням: https://me.gov.ua/inforez/Details?lang=uk-UA&id=a3d0cc9d-aca6-4025-951d-16f77eacfcf4
|
|
05.06.2020
|
Запитання
Тема:
Допорогові закупівлі
|
Розширений перегляд
|
|
Після визначення переможця у спрощеній закупівлі Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем спрощеної закупівлі, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю.
І, как радить нам стаття в Prozorro Інфобокс від 15.05.2020р. - “Договір потрібно укласти не пізніше ніж через 20 днів Тобто несуттєво, на який саме день, аби дотриматись вимоги щодо терміну.”
Але, як з'ясувалося, регламент роботи майданчика Zakupki.Prom.ua передбачає обмеження щодо початку строку підписання договору - не раніше завершення періоду оскаржень. І цей період оскарження, відповідно до регламенту майданчика,становить два дні. Просимо пояснити на підставі якої статті Закону встановлено дводенний період оскарження по спрощеним закупівлям і відповідно неможливість оприлюднення договору. З повагою.
|
|
Відповідь
|
|
Шановний користувачу, повідомляємо, що на аналогічне за змістом питання надано відповідь у запиті № 1107/2020, розміщеному на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель за посиланням https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=ac83c355-dfe7-47cb-8b19-2abd84925082&lang=uk-UA
|
|
05.06.2020
|
Запитання
Тема:
Допорогові закупівлі
|
Розширений перегляд
|
|
Просимо надати правову оцінку безпідставвного оголошення Замовником спрощеної процедури закупівлі
|
|
Відповідь
|
|
Шановний користувачу, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (у редакції Закону № 114-ІХ від 19.09.2019) (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Згідно з частиною четвертою статті 7 Закону Рахункова палата, Антимонопольний комітет України, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, здійснюють контроль у сфері публічних закупівель у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України.
Разом з тим, ураховуючи частину другу статті 19 Конституції України, та відповідно до норм Закону, Положення про Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.08.2014 № 459 (зі змінами), до компетенції Мінекономіки не належить визначення правомірності дій замовника в конкретних випадках.
|