|
12.12.2019
|
Запитання
Тема:
Відкриті торги
|
Розширений перегляд
|
|
Чи може комунальне підприємство при оголошенні відкритих торгів на придбання Електричної енергії (не універсальна послуга) включити в вартість одиниці товару тариф з "Розподілу електричної енергії" чи це обов'язково є окремий предмет закупівлі, що надається лише монопольними компаніями відповідно до регіону споживання по окремому коду CPV? Також, якщо загальна (річна) очикувана вартість предмету закупівлі (електрична енергія) становить 7500000,00грн. чи можна провести 2ві процедури закупівлі у зв'язку з тим, що планується переоснащення системи з переходом з Тарифу групи Б на тариф групи А^ - 1ша процедура (на перше піврічча на період переоснащення та монтажу АСКОЕ) Відкриті торги на суму 3000000,00грн по тарифу Б, 2га процедура - 4500000,00грн. Відкриті торги (міжнародні) на друге піврічча по тарифу групи А (АСКОЕ). При цьому Замовник планує проведення 2ох процедур "Відкриті торги" та, таким чином, не має на меті уникнення процедури відкритих торгів п7 ст.2 ЗУ "Про публічні закупівлі"
|
|
Відповідь
|
|
Шановний користувачу, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Водночас зазначаємо, що питання закупівель електричної енергії висвітлені в листах Мінекономрозвитку від 09.11.2017 № 3304-06/40489-07, від 10.09.2018 № 3304-04/39642-06 “Щодо закупівель електричної енергії та послуг з постачання електричної енергії" та від 13.12.2018 № 3304-04/54502-07 "Щодо закупівель електричної енергії та послуг з розподілу електричної енергії", розміщених на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель за посиланнями
http://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&lang=uk-UA&fNum=3304-06%2F40489-07
http://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&lang=uk-UA&fNum=3304-04%2F39642-06%20
http://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&lang=uk-UA&fNum=3304-04%2F54502-07
Крім того, питання проведення кількох процедур закупівель розглянуто у запитах № 130/2017 (щодо питання 1), № 271/2017 за посиланнями http://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=4b7c2f27-204b-4fab-bc7b-96482ec5a116&lang=uk-UA
http://me.gov.ua/inforez/Details?lang=uk-UA&id=ce5eb47d-82b9-4d9e-8298-59d39b92fd47&showMenuTree=true
|
|
12.12.2019
|
Запитання
Тема:
Відкриті торги
|
Розширений перегляд
|
|
Відповідно до кошторису на 2019 рік та згідно плану закупівля на 2019 рік було заплановано 2013,0 тис.грн. на придбання паливно-мастильних матеріалів. Установою було проведено відкриті торги та здійснено закупівлю на суму 191,6 тис.грн. Чи має установа право на суму з економлених коштів закупити паливно - мастильні матеріали по прямому договору ?
Якщо в грудні установі прийшло додаткове фінансування на суму 30 тис.грн., має вона право прямим договором закупити паливно - мастильні маьтеріали?
|
|
Відповідь
|
|
Шановний користувачу, повідомляємо, що відповідь на питання міститься в листі від 14.09.2016 № 3302-06/29640-06 “Щодо планування закупівель”, розміщеному на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель за посиланням http://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&lang=uk-UA&fNum=29640
|
|
11.12.2019
|
Запитання
Тема:
Відміна торгів або визнання їх такими, що не відбулись
|
Розширений перегляд
|
|
Оголошено процедуру закупівлі відкриті торги про закупівлю товару за бюджетні кошти, які необхідно освоїти до кінця 2019 року. Однак, через звернення учасника до постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг, завершити процедуру до кінця 2019 року є неможливим. Отже, необхідно відмінити торги. Підскажіть, будь-ласка, на якому етапі можна відмінити торги або визнати їх такими, що не відбулись.
|
|
Відповідь
|
|
Шановний користувачу, повідомляємо, що відповідь на схоже за змістом питання зазначена у запиті № 103/2018 за посиланням http://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=867fc3b9-3889-4f84-9dc4-39f512952d84&lang=uk-UA
|
|
11.12.2019
|
Запитання
Тема:
Виконання договору
|
Розширений перегляд
|
|
в 2019 році було проведено відкриті торги на закупівлю робіт з реконструкції ЗОШ під дошкільне відділення. В ході виконання робіт було проведено коригування робочого проекту, так як з квітня діють нові ДБН (включено пандуси і замінено деякі роботи). Дане коригування призвело до додаткових робіт, на закупівлю яких було проведено переговорну процедуру з підрядчиком за основним договором. На сьогодні діють два договри (відриті торги та переговорна процедура) з підрядчиком, але на стадії завершення (70% робіт виконано за двома договорами) виникла необхідність в новому коригуванні робочого проекту. Так як, в 2019 році кошти на дане коригування відсутні, зміни до проекту будуть внесені в 2020 році, а відповідно два взаємопов’язаних договори з підрядною організацією в 2019 році виконані не можуть бути. Обидва договори діють до 31.12.2019 року.
Питання: Чи можемо ми, як Замовник, пролонгувати дію договорів на 2020 рік? Якщо так, то:
1) Який документ (рішення) є підставою для додаткової угоди на пролонгацію договорів?
2) Як залишки невиконаних зобов’язань переносяться на наступний бюджетний рік?
3) Управління державної казначейської служби просить подати по тендерним договорам додаткові угоди під факт поставки/надання послуг. Як бути з невиконаними договорами по реконструкції?
|
|
Відповідь
|
|
Шановний користувачу, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Водночас на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель, за посиланнями http://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&lang=uk-UA&fNum=3302-06%2F34307-06, http://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&lang=uk-UA&fNum=3302-06%2F42560-06%20, розміщено листи від 27.10.2016 № 3302-06/34307-06 “Щодо зміни істотних умов договору про закупівлю” та від 30.12.2016 № 3302-06/42560-06 “Щодо укладення, виконання, зміни та розірвання договору про закупівлю”.
Поряд з цим, перелік повноважень центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, визначений частиною другою статті 7 Закону та є вичерпним.
Разом з тим відповідно до пункту 7 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України бюджетне зобов'язання - будь-яке здійснене відповідно до бюджетного асигнування розміщення замовлення, укладення договору, придбання товару, послуги чи здійснення інших аналогічних операцій протягом бюджетного періоду, згідно з якими необхідно здійснити платежі протягом цього ж періоду або у майбутньому.
|
|
09.12.2019
|
Запитання
Тема:
Планування закупівель
|
Розширений перегляд
|
|
Доброго дня. Просимо надати розяснення щодо того, чи передбачена Законом України "Про публічні закупівлі" можливість внесення змін до річного плану закупівель. В нас скалалась така сітуація було розмішено план закупівель на 2020 в якому помилково було указано 2019 рік на підставі даного плану було оголошено відкриті торги. В який термін та яким чином згідно вимог Закону України "Про публічні закупівлі" можливо внесення змін до річного плану закупівель по якому оголошено відкриті торги у випадку наявності помилок у плані??
|
|
Відповідь
|
|
Шановний користувачу, повідомляємо, що відповідь на схоже за змістом питання зазначена у запиті № 937/2019 за посиланням http://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=847e6973-2d11-4150-992d-7289f156bfcb&lang=uk-UA
|