|
23.02.2021
|
Запитання
Тема:
Відкриті торги
|
Розширений перегляд
|
|
Орган державної влади має намір взяти в орендне користування нежитлове приміщення для своїх потреб у підприємства приватної форми власності.
Чи можливо це робити шляхом укладення відповідного договору оренди без проведення процедури публічних закупівель?
|
|
Відповідь
|
|
Шановний користувачу, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (у редакції Закону № 114-ІХ від 19.09.2019) (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Згідно з пунктом 4 частини п'ятої статті 3 Закону дія цього Закону не поширюється на випадки, якщо предметом закупівлі є придбання, оренда землі, будівель, іншого нерухомого майна або майнових прав на землю, будівлі та інше нерухоме майно.
Водночас на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель за посиланням:
https://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&lang=uk-UA&fNum=%203302-06%2F10639-06%20, розміщено лист в від 31.03.2017 № 3302-06/10639-06 "Щодо випадків, на які не поширюється дія Закону України “Про публічні закупівлі”, який містить інформацію щодо оренди нерухомого майна або майнових прав на нерухоме майно. Поряд з цим, зазначаємо, що позиція Міністерства з цього питання залишилась незмінною.
|
|
23.02.2021
|
Запитання
Тема:
Відкриті торги
|
Розширений перегляд
|
|
Добрий день.
28.01.2021року ми отримали авторське право на Науковий твір «Спосіб захисту зелених насаджень від борошнистого червеця» в якому прописали метод боротьби зі шкидником.
та сповістили тендорний комитет про це тому що був запланований тендер "Дезінсекція зелених насаджень від шкідників" в якому прописан наш метод роботи.
Нам відмовили в заключенні договору через переговорної процедуриу і об'явили відкрити торги. Правомочно така відмова
|
|
Відповідь
|
|
Шановний користувачу, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Згідно зі статтею 13 Закону закупівлі можуть здійснюватися шляхом застосування однієї з таких конкурентних процедур: відкриті торги, торги з обмеженою участю, конкурентний діалог. Як виняток та відповідно до умов, визначених у частині другій статті 40 Закону, замовники можуть застосовувати переговорну процедуру закупівлі.
При цьому відкриті торги є основною процедурою закупівлі у відповідності до частини першої статті 20 Закону.
Вибір процедури закупівлі здійснюється замовником самостійно, в залежності від наявної потреби, специфіки необхідного предмета закупівлі, його очікуваної вартості та умов щодо застосування процедури закупівлі.
Докладно щодо застосування переговорної процедури закупівлі в листі від 03.10.2020 № 3304-04/60124-06 “Щодо переговорної процедури закупівлі”, розміщеному на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу за посиланням: https://me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&lang=uk-UA&fNum=60124
|
|
22.02.2021
|
Запитання
Тема:
Відкриті торги
|
Розширений перегляд
|
|
Доброго дня, як учасник я побачила, що крани шарові які на 100% підходять до коду 42130000-9
" Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої" Замовниками вносяться в торги по коду 44160000-9 Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби. Скажіть будь - ласка чи має право замовник шарові крани закуповувати разом з трубами по коду 44160000-9 Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби.
|
|
Відповідь
|
|
Шановний користувачу, повідомляємо, що відповідь на питання міститься в листах від 03.09.2020 № 3304-04/53972-06 "Щодо визначення предмета закупівлі та розміщення інформації в електронній системі закупівель", розміщеного на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу за посиланням: https://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&lang=uk-UA&fNum=3304-04%2F53972-06
Виходячи з норм Закону України “Про публічні закупівлі”, предмет закупівлі визначається самостійно замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом. Порядок визначення предмета закупівлі затверджений наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 708 (далі - Порядок).
Поряд з цим частиною першою статті 44 Закону встановлено, що за порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, прийнятими на виконання цього Закону, уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників несуть відповідальність згідно із законами України.
|
|
20.02.2021
|
Запитання
Тема:
Відкриті торги
|
Розширений перегляд
|
|
Доброго дня!
Національний банк України звертається до Вас за консультацією, в частині подальших дій Замовника, відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі», щодо закупівлі природного газу, в разі ситуації:
- відкриті торги відмінено на підставі пункту 3 частини 2 статті 32 Закону, оскільки відхилено всі тендерні пропозиції згідно з Законом;
- проводиться повторна процедура та можливість продовження договору відповідно до пункту 6 статті 41 Закону «Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку», використано.
Замовник залишається без природного газу, при цьому, в нього не має можливості звернутися до постачальника «останньої надії». Відповідно до Постанови НКРЕКП «Про затвердження Правил постачання природного газу» від 30.09.2015 № 2496 (зі змінами) Постачальник «останньої надії» здійснює постачання природного газу споживачу за умови відсутності відключення або ініціювання діючим постачальником відключення його об’єкта в таких випадках:
- банкрутство, ліквідація попереднього постачальника природного газу;
- зупинення або анулювання ліцензії на постачання природного газу попереднього постачальника.
Прохання надати відповідь щодо можливості забезпечення природним газом відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», якщо застосування прямого договору (тільки до 200 тис. грн) відповідно до вимог пункту 2 частини 7 статті 3 «Якщо існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв'язку із виникнення об'єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення спрощеної закупівлі» забезпечує потреби лише на 3-4 дні.
Дякую.
|
|
Відповідь
|
|
Шановний користувачу, повідомляємо, що відповідь на питання міститься в листах від 03.09.2020 № 3304-04/54160-06 “Щодо планування закупівель”, від 24.11.2020 № 3304-04/69987-06 “Щодо укладення, виконання, змін та розірвання договору про закупівлю”, від 03.10.2020 № 3304-04/60124-06 “Щодо переговорної процедури закупівлі”, розміщених на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу за посиланнями:
https://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&lang=uk-UA&fNum=3304-04%2F54160-06
https://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&lang=uk-UA&fNum=3304-04%2F69987-06
https://me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&lang=uk-UA&fNum=60124
|
|
19.02.2021
|
Запитання
Тема:
Відкриті торги
|
Розширений перегляд
|
|
Доброго дня! Ми замовники закупівлі електричної енергії. В грудні були оголошені відкриті торги на закупівлю 2021 року. По результатам аукціону переміг "Велінком". 12 лютого нам стало відомо, що постачальник набув статусу "дефолтний". З 8 лютого наше підприємство перейшло на "постачальника останньої надії", ціна якого більше 6 грн. за 1 кВт. Розірвати договір з Велінкомом немає можливості, адже обленерго неможе надати показники Велінкому за спожиту нами 7 днів електроенергію, відповідно Велінком не надає Акт щоб ми змогли остаточно розрахуватись та розірвати договір. 1 Як має відбуватись реєстрація договору постачальника "останньої надії " якщо він досі його не надав та ніяк з нами не зв'язався. 2 Чи маємо ми право скористатися ст. 40 підп.3 п 2 та укласти договір по переговорній скороченій процедурі, з метою економії бюджетних коштів перейти з постачальника останньої надії до іншого, у якого ціни значно нижчі, на період проведення відкритих торгів?
|
|
Відповідь
|
|
Шановний користувачу, повідомляємо, що відповідь міститься в листах від 09.11.2017 № 3304-06/40489-07, від 10.09.2018 № 3304-04/39642-06 “Щодо закупівель електричної енергії та послуг з постачання електричної енергії", від 13.12.2018 № 3304-04/54502-07 "Щодо закупівель електричної енергії та послуг з розподілу електричної енергії", розміщених на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу за посиланнями:
http://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&lang=uk-UA&fNum=3304-06%2F40489-07
http://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&lang=uk-UA&fNum=3304-04%2F39642-06
http://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&lang=uk-UA&fNum=3304-04%2F54502-07
Водночас підстави для застосування переговорної процедури закупівлі розглянуті у листі від 03.10.2020 № 3304-04/60124-06 “Щодо переговорної процедури закупівлі”, розміщеному на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель за посиланням:
https://me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&lang=uk-UA&fNum=60124
Поряд з цим на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель, за посиланням https://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&lang=uk-UA&fNum=3304-04%2F69987-06 розміщено лист від 24.11.2020 № 3304-04/69987-06 “Щодо укладення, виконання, змін та розірвання договору про закупівлю”.
|