Звичайна версія Розмір шрифта: A A A Схема кольорів: A A A
      Головна / Публічні закупівлі / Консультації з питань закупівель / Консультації з питань публічних закупівель
Консультації з питань публічних закупівель
В словах тільки українські літери, мінімальна довжина слова 3 символи
Пошук в тексті
Bідібрати результати за темою за тегами
Останні запити та відповіді сортувати за
Очистити
15.06.2020 Запитання      Тема: Тендерний комітет або уповноважена особа Розширений перегляд
4730 / 4709
Відповідно до ст. 11 ЗУ «Про публічні закупівлі» відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі є уповноважена особа. Відповідно до ч. 4 Прикінцевих та перехідних положень Тендерний комітет до 1 січня 2022 року Замовник може утворювати тендерний комітет (комітети) для організації та проведення процедур закупівель. Вищевказані процедури закупівель здійснюються з використання електронної системи закупівель. За результатом процедури закупівлі/спрощеної закупівлі укладається Договір. Згідно до роз’яснення Мінекономіки № 3304-04/28729-06 від 05.05.2020 року «Щодо спрощених закупівель» договір, який передбачає оприлюднення звіту про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, не є договором про закупівлю у розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі». Таким чином виникає питання, чи мають право уповноважена особа чи тендерний комітет здійснювати оприлюднення звіту про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель? В роз’ясненні Мінекономіки № 3304-04/24218-06 від 10,04.2020 «Щодо організації закупівельної діяльності замовника» дане питання не висвітлено.
Відповідь
15.06.2020 Запитання      Тема: Інше Розширений перегляд
3524 / 3585
На підставі ст. 9 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку із тим, що із листа Мінекономіки № 04/32275-06 від 21.05.2020 «Щодо визначення замовників» ускладнено зробити остаточний висновок щодо віднесення підприємства до категорії замовників, визначених ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо надати консультацію з урахуванням наступних обставин. Відповідно до п. 1.5. Статуту підприємства КП «Комунальна власність» Мелітопольської міської ради Запорізької області є комунальним унітарним, комерційним підприємством, яке діє на принципах повного господарського розрахунку та самофінансування в поєднанні з бюджетним фінансуванням у порядку, визначеному чинним законодавством та відповідними рішеннями Власника (Мелітопольська міська рада Запорізької області). Основними завданнями підприємства є: - підготовка та оформлення документів щодо обліку, використання та розпорядження майном комунальної власності та земельними ділянками (зазначена категорія включає всі етапи підготовки об’єктів встановлені чинним законодавством для можливості виконання функції розпорядження майном. Згідно із зазначеним пунктом підприємство виконує лише підготовчі дії відносно об’єкту, і не виконує функції органу приватизації). - підготовка проектів рішень Мелітопольської міської ради, виконавчого комітету, розпоряджень міського голови з питань обліку, та розпорядження майном комунальної власності (вказана функція реалізується наступним чином: після прийняття рішень уповноваженими суб’єктами робітники підприємства готують проекти розпорядчих документів, які вносяться на розгляд сесії міської ради та виконавчого комітету суб’єктами, які приймали вказані рішення). Додатково звертаємо увагу на той факт, що основне джерело доходу у підприємства - надходження від оренди комунального майна. На підставі викладеного, за умови, що підприємство в поточному році не отримує бюджетного фінансування, просимо надати консультацію стосовного того чи є КП «Комунальна власність» ММР ЗО, код ЄДРПОУ 32692402, Замовником у розумінні ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідь
15.06.2020 Запитання      Тема: Планування закупівель Розширений перегляд
3802 / 3803
КОД ЄДРПОУ 24686829 Ми, приватна школа-садок "Перша ластівка" є приватною установою. Отримуємо кошти з міського бюджету згідно програми "Освіта". Питання. Чи є ми замовниками процедури закупівлі
Відповідь
15.06.2020 Запитання      Тема: Оскарження процедур закупівель Розширений перегляд
4605 / 4644
Добрий день! Я приймала участь у тендерній закупівлі UA-P-2020-05-29-000412-b https://zakupivli24.pb.ua/prozorro/tender/UA-P-2020-05-29-000412-b Та надала найнижчу цінову пропозицію! Так, при оформлені і подачі документів я НЕ підписала ЕЦП/КЕП машинально, але це не може бути суттєвою помилкою при виконанні подібних закупівель! Також ця вимога була написана так, що її було важко помітити серед неодхідних вимог, про що свідчить що з 6-ти учасників наклали КЕП тільки 2 учасника. Враховуюче це та підозрюючи Ваш намір домовитись з зацікавнилим учасником на виконання данної закупівлі, я змошена буду залишити негативний відгук на Дозорро та звернутись у відповідні органи для розслідування даної закупівлі! ФО-П Осмолян Я. І.
Відповідь
15.06.2020 Запитання      Тема: Тендерна документація Розширений перегляд
3616 / 3658
Враховуючи норми викладені у Постанові КМУ від 4 квітня 2001 р. № 332 "Про граничні суми витрат на придбання автомобілів, меблів, іншого обладнання та устаткування, мобільних телефонів, комп'ютерів державними органами, а також установами та організаціями, які утримуються за рахунок державного бюджету" Органам Державного казначейства під час оплати рахунків на придбання легкових автомобілів, меблів, іншого обладнання та устаткування, комп'ютерів, придбання і утримання мобільних телефонів дотримуватися граничних сум витрат, затверджених цією постановою. Чи необхідно зазначати про граничні суми витрат у тендерній документації і чи впливає це на правомрність проведення процедури, якщо найбільш економічно вигідня пропозиція була в рамках сум визначених у договорі, а найвища ціна у учасника виходла за рамки? чи ці суми мають бути враховані лише під час укладення договору? Чи поширюється ця постанова на КЕКВ 3110?
Відповідь
Міністерство економіки України 01008, Україна, м. Київ,
вул. Грушевського, 12/2