|
20.09.2019
|
Запитання
Тема:
Планування закупівель
|
Розширений перегляд
|
|
КП «Вінницяоблтеплоенерго» є замовником в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон), який провадить діяльність в окремих сферах господарювання, так як забезпечує виробництво, транспортування та постачання теплової енергії та застосовує вартісні межі при проведенні закупівель згідно абзацу 2 статті 2 Закону, з дотриманням принципів здійснення закупівель відповідно до статті 3 Закону.
Крім того, у 2020 році КП «Вінницяоблтеплоенерго» планує приймати участь через електронну систему «ProZorro» у закупівлях по проведенню будівельних та ремонтних робіт, а також надання послуг з технічного обслуговування котелень, теплових мереж, енергоаудиту та інших послуг, оскільки має ліцензії, дозвільні документи, відповідну матеріально-технічну базу та висококваліфікованих працівників.
Просимо надати роз’яснення, яким чином можливо передбачити у плані закупівель на 2020 рік придбання товарів необхідних для проведення саме таких робіт і послуг та чи можливо застосувати в даному випадку пункт 3 частини 4 статті 2, а саме: «Дія цього Закону для замовників, які провадять діяльність в окремих сферах господарювання, додатково не поширюється на випадки, якщо предметом закупівлі є товари, що закуповуються для перепродажу третім особам, за умови, що замовник не займає монопольне (домінуюче) становище на ринку таких товарів та інші суб’єкти господарювання можуть вільно здійснювати їх продаж за тих самих умов, що і замовник»?
Враховуючи вищевикладене, для забезпечення своєчасного планування закупівель, просимо надати роз’яснення в найстисліші терміни. Дякуємо за розуміння!
|
|
Відповідь
|
|
Шановний користувачу, повідомляємо, що схоже за змістом питання розглянуто у запиті 567/2017, розміщеному на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель відповідно за посиланням http://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=49341ece-7e89-45e4-96fe-5caee6b0fbd1&lang=uk-UA
Водночас повідомляємо, що питання випадків, на які не поширюється дія Закону України “Про публічні закупівлі”, розглянуто в листі від 31.03.2017 № 3302-06/10639-06 "Щодо випадків, на які не поширюється дія Закону України “Про публічні закупівлі”, розміщеному на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель за посиланням http://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&lang=uk-UA&fNum=10639
|
|
19.09.2019
|
Запитання
Тема:
Переговорна процедура закупівлі
|
Розширений перегляд
|
|
Мирноградська міська рада звертається до Вас з проханням надати роз’яснення щодо можливості проведення переговорної процедури (відповідно до пункту 5 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VІII) при здійсненні закупівлі робіт по об’єкту, який фінансується за рахунок коштів Європейського інвестиційного банку в рамках «Надзвичайної кредитної програми для відновлення України», затвердженої Постановою Кабінету Міністрів України від 25.11.2015 № 1068 «Деякі питання використання коштів для реалізації проектів у рамках Надзвичайної кредитної програми для відновлення України» (зі змінами та доповненнями), кінцевим бенефіціаром за яким є Управління комунальної власності Мирноградської міської ради.
Офіціні листи з детальним описом питання додаються
|
|
Відповідь
|
|
Шановний користувачу, повідомляємо, що питання здійснення закупівель за міжнародними договорами розглянуто в листі від 03.04.2017 № 3304-06/10825-06 “Щодо здійснення закупівель за міжнародними договорами”, який розміщено на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель за посиланням http://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&lang=uk-UA&fNum=10825
Водночас на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель, за посиланням http://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&lang=uk-UA&fNum=37709 розміщено лист від 22.11.2016 № 3302-06/37709-06 “Щодо застосування переговорної процедури”.
Крім того, питання щодо виникнення потреби у додатковій закупівлі робіт розглянуто в листі від 25.11.2016 № 3302-01/38216-06 “Щодо закупівлі робіт”, який розміщено за посиланням http://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&lang=uk-UA&fNum=38216
|
|
19.09.2019
|
Запитання
Тема:
Виконання договору
|
Розширений перегляд
|
|
Нами було проведено тендер на виконання робіт з реконструкції стадіону протягом 2019-2020рр. Кошти на реконструкцію передбачалися з місцевого бюджету -8 639 778 грн. та Державного фонду регіонального розвитку 20 159 482 грн.
На 2019 рік передбачено: місцевий бюджет - 3 828 985 грн.,ДФРР -11 134 798 грн.
Наразі за результатами тендерної процедури, з переможцем тендеру плануємо уклладати договір на виконання робіт.
На 2019 рік згідно вказаного, в тендерній документації, переліку робіт потрібноо укласти договір на суму 14 963 783 грн. Однак станом на сьогодні кошти ДФРР на рахунок Замовника, ще не надійшли. Виникає питання чи можемо ми укласти договір на виконання робіт з реконструкції на суму коштів передбачену лише місцевим бюджетом у сумі 3 828 985 грн.?
|
|
Відповідь
|
|
Шановний користувачу, повідомляємо, що схоже за змістом питання розглянуто у запиті 246/2016, розміщеному на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель відповідно за посиланням http://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=d82296e3-6fce-40d3-9038-1e83181dcad3&lang=uk-UA
Поряд з цим питання планування закупівель та зміни істотних умов договору розглянуто в листах від 14.09.2016 № 3302-06/29640-06 “Щодо планування закупівель” та від 27.10.2016 № 3302-06/34307-06 “Щодо зміни істотних умов договору про закупівлю”, розміщених на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель відповідно за посиланнями http://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&lang=uk-UA&fNum=29640-06 та http://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&lang=uk-UA&fNum=34307
|
|
19.09.2019
|
Запитання
Тема:
Інше
|
Розширений перегляд
|
|
Добрий день. Звертаємось до вас за консультацією з наступного питання.
У 2018р. за програмою фінансування з державного бюджету зі співфінансуванням з місцевого бюджету, комунальне підприємство провело процедуру відкритих торгів на проведення робіт з реконструкції об’єкту в термін до 31.12.2018р. Торги проводились у 4 кварталі на суму 6,5млн.грн. До кінця 2018р. роботи було виконано на 5,8млн.грн або на 89%. Невчасне виконання робіт було зумовлене погодними умовами. Відтак дію договору було продовжено і на 2019р.
Проте у 2019р. по об’єкту внесені суттєві зміни до робочого проекту. Проект пройшов повторну експертизу та отримав позитивний звіт (без збільшення вартості робіт). Відкоригований проект є продовженням робіт та становить невід’ємну частину від первісного проекту. Отже наше підприємство оголосило проведення переговорної процедури для виконання залишків робіт посилаючись на ст. 35 п. 2 пп.6 ЗУ «Про публічні закупівлі». Однак станом на сьогоднішній день підрядна організація в усній формі відмовилась від підписання договору за процедурою.
Зважаючи на те, що відповідно до ст. 35 п. 4 відміна процедури може бути лише через 35 днів з дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір (тобто з 30.08) та наближення закінчення бюджетного року, просимо вас надати роз’яснення з таких питань:
1. Чи потрібно проводити відкриті торги зважаючи на загальну вартість об’єкту при залишку необхідних коштів в сумі 0,7млн.грн.
2. В разі необхідності проведення відкритих торгів, чи можемо ми розпочинати проведення процедури до закінчення переговорної процедури? Дане питання зумовлене тим, що у разі проведення відкритих торгів з дотриманням строків проведення переговорної процедури, оголошення про відміну переговорної процедури відбудеться 04.10, процедура відкритих торгів займе ще близько 35 днів, тобто договір буде укладено 11.11, далі необхідно буде внести зміни в дозвіл на виконання будівельних робіт … і новий рік…
3. Чи можна проводити допорогову закупівлю або оприлюднити звіт про укладений договір?
|
|
Відповідь
|
|
Шановний користувачу, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Водночас повідомляємо, що на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель за посиланнями http://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&lang=uk-UA&fNum=3302-06%2F34307-06,
http://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&lang=uk-UA&fNum=3302-01%2F38216-06%20, розміщено листи від 27.10.2016 № 3302-06/34307-06 “Щодо зміни істотних умов договору про закупівлю” та від 25.11.2016 № 3302-01/38216-06 “Щодо закупівлі робіт”, який містить інформацію щодо виникнення потреби у додатковій закупівлі робіт.
При цьому у разі здійснення закупівлі, вартість якої є меншою за вартість, що встановлена в абзаці другому та третьому частини першої статті 2 Закону, така закупівля здійснюється без застосування процедур закупівлі, передбачених статтею 12 Закону.
|
|
19.09.2019
|
Запитання
Тема:
Зміна істотних умов договору
|
Розширений перегляд
|
|
Керуючись ч. 5 статті 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" до договору про закупівлю зі строком дії до 31.12.2018 було укладено додаткову угоду щодо продовження його дії на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного 2019 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році. В той же час, за вказаним договором додатково ще є залишок не витрачених (не вибраних) коштів з попереднього 2018 року орієнтовно в розмірі 35% від його вартості. Питання чи можна на початку наступного 2019 року витратити (вибрати) за вказаним договором не тільки суму, що не перевищує 20 відсотків, а ще і додатково залишок не витрачених (не вибраних) коштів з попереднього року орієнтовно в розмірі 35% від його вартості (послуги надаються та приймаються після продовження дії договору у 2019 році).
Відповідей на аналогічне питання Вами ще не надавалось, то ж буду дуже вдячний за пряму відповідь, без перепосилань на інші роз'яснення.
|
|
Відповідь
|
|
Шановний користувачу, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Водночас на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель, за посиланнями http://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&lang=uk-UA&fNum=3302-06%2F34307-06, http://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&lang=uk-UA&fNum=3302-06%2F42560-06%20, розміщено листи від 27.10.2016
№ 3302-06/34307-06 “Щодо зміни істотних умов договору про закупівлю” та від 30.12.2016 № 3302-06/42560-06 “Щодо укладення, виконання, зміни та розірвання договору про закупівлю”.
|