Звичайна версія Розмір шрифта: A A A Схема кольорів: A A A
Консультації
В словах тільки українські літери, мінімальна довжина слова 3 символи
Пошук в тексті
Bідібрати результати за темою за тегами
Останні запити та відповіді сортувати за
Очистити
23.04.2020 Запитання      Тема: Допорогові закупівлі Розширений перегляд
1517 / 1437
Добрий день! Державною податковою службою України, керуючись наказом № 10 ДП "Прозорро", 16.04.2020 та 17.04.2020 розпочато три допорогові закупівлі. 21.04.2020 на веб-порталі Уповноваженого органу у розділі PROZORRO ІНФОБОКС з'явилася інформація про необхідність відміни допорогових закупівель, розпочатих та не завершених до 19.04.2020. Зважаючи на викладене, просимо надати ґрунтовне роз'яснення щодо необхідності відміни допорогових закупівель, розпочатих та не завершених до 19.04.2020. Крім того, просимо пояснити, хто саме має це робити: тендерний комітет або уповноважена особа.
Відповідь
23.04.2020 Запитання      Тема: Допорогові закупівлі Розширений перегляд
1857 / 1777
Доброго дня, прошу Вас надати розяснення щодо закінчення допорогових закупівель, а саме закупівель, які були розпочаті до введення в дію до 19.04.2020 року та проведені з використанням системи під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону, із застосуванням “Інструкція про порядок використання електронної системи закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України “Про публічні закупівлі””, яка затверджена Наказом ДП “ПРОЗОРРО” від 19.03.2019 № 10. В Прикінцевих положеннях нової редакції Закону сказано, що Замовник має право завершити розпочаті до 19 квітня процедури закупівель за положеннями того Закону, який діяв на момент оголошення закупівлі. Процедурами закупівлі в старій редакції Закону є: відкриті торги, конкурентний діалог, переговорна процедура закупівлі. При цьому, згідно з абзацом четвертим ч. 1 ст. 2 старої редакції Закону під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини (далі – допорогові закупівлі), Замовники можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору. При цьому в Прикінцевих положеннях нової редакції Закону не зазначено, що Замовник має право завершувати допорогові закупівлі в порядку, що діяв до введення в дію нової редакції Закону. Тому постає питання чи має право Замовник після 19 квітня завершувати за старим Законом розпочаті до 19 квітня допорогові закупівлі відповідно до Наказу ДП “ПРОЗОРРО” від 19.03.2019 № 10.
Відповідь
22.04.2020 Запитання      Тема: Допорогові закупівлі Розширений перегляд
1510 / 1375
Допорогові закупівлі відповідно до затвердженого річного плану закупівель тендерним комітетом оголошено (розпочато) в системі Прозорро до 19.04.2020 - дати набрання чинності змін до ЗУ. За результатом аукціону 21.04.2020 система визначила переможця з найменшою ціною.Наприклад:оголошено придбання послуги з ремонту комп"ютерної техніки очікуваною вартістю 63 тисгрн, запропонована переможецем аукціону в Прозорро вартість послуги становила 33,34 тисгрн. Аукціон відбувся 21.04.2020. Чи визначати в даному випадку тендерному комітету переможця за аукціоном від 21.04.2020 та укладати договір з ним (орієнтовна дата договору 27.04.2020? Чи тендерним комітетом торги відмінити та оголошувати нові торги "за спрощеною процедурою"?
Відповідь
22.04.2020 Запитання      Тема: Допорогові закупівлі Розширений перегляд
1435 / 1371
В Прикінцевих положеннях нової редакції Закону сказано, що Замовник має право завершити розпочаті до 19 квітня процедури закупівель за положеннями того Закону, який діяв на момент оголошення закупівлі. Чи має право Замовник завершити розпочаті до 19.04.2020 допорогові закупівлі, вартість яких є більшою 50 тис.грн. в порядку визначеному наказом ДП “Прозорро” №10 від 19.03.2019?
Відповідь
21.04.2020 Запитання      Тема: Допорогові закупівлі Розширений перегляд
1712 / 1609
У новій редакції Закону, при проведенні спрощеної закупівлі, передбачено, що у вимогах до предмета закупівлі, які містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Таке формулювання я розцінюю як можливість на власний розсуд визначати, чи потрібно зазначити про можливість надання аналогів чи еквівалентів до відповідного предмету закупівлі. У разі відсутності можливості надання аналогів чи еквівалентів ця норма суперечить принципам недискримінації учасників, максимальної економії та ефективності, які, відповідно до цього законопроекту, застосовуються й у спрощених закупівлях. Тому до сих пір, після подання оголошення у допорогових закупівлях, завжди задається одне і теж питання (я рахую адміністрацією майданчика) щодо еквівалентів і аналогів.З цього питання точяться постійні чвари між замовником і учасниками, які плутають допорогові закупівлі з конкурентними процедурами. Як правильно поступати Замовнику? Особливу у новаціях нової редакції Закону.
Відповідь
Міністерство економіки України 01008, Україна, м. Київ,
вул. Грушевського, 12/2