Звичайна версія Розмір шрифта: A A A Схема кольорів: A A A
Меню
Консультації
Запит від ТОВ "ПІНАРА ЕНЕРДЖИ"
Тема: Інше
Тема розширена: Банківська Гарантія
Суть питання: Доброго дня. При розкритті Замовником Тендерної пропозиції, що надала наша організація, виявився пошкоджений документ, а саме Банківска гарантія, він не відкривається.
Як ми, як Учасник закупівлі, можемо виправити цю ситуацію? Наша пропозиція розглядається кваліфікаційною комісією Замовника.
Відповідь на запит 2434/2020

Шановний користувачу, повідомляємо, що на схоже за змістом питання надано відповідь у запиті 2139/2020, розміщеному на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель за посиланням  https://me.gov.ua/InfoRez/Details?id=2a53675a-ef4d-46c7-b796-ac2364ea2e61&lang=uk-UA

У свою чергу, наказом Мінекономіки від 07.04.2020 № 648 веб-порталом Уповноваженого органу з питань закупівель визначено інформаційно-телекомунікаційну систему “PROZORRO” за адресою в мережі Інтернет: www.prozorro.gov.ua, а відповідальним за забезпечення функціонування та наповнення веб-порталу є державне підприємство “ПРОЗОРРО”, тому з питання технічної реалізації пропонуємо звертатись до адміністратора.

Відповідь надано: Департаментом сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України
Теги: Інше
Чи була ця відповідь корисною для вас? Так Ні
Міністерство економіки України 01008, Україна, м. Київ,
вул. Грушевського, 12/2