Звичайна версія Розмір шрифта: A A A Схема кольорів: A A A
      Головна / Публічні закупівлі / Консультації з питань закупівель / Консультації з питань публічних закупівель
Меню
Консультації з питань публічних закупівель
Запит від Департамент економічного розвитку Рівненської міської ради
Тема: Переговорна процедура закупівлі
Тема розширена: Переговорна процедура закупівлі при реалізації грантового проєкту виконавцями, яких визначив міжнародний донор
Суть питання: Бюджетна установа, що фінансується із місцевого бюджету, у партнерстві з закладом вищої освіти, що фінансується із державного бюджету, отримала міжнародний грант у рамках програми Європейського Союзу Горизонт-2020. Бюджетна установа та заклад вищої освіти уклали між собою партнерську угоду (угоду про консорціум) щодо участі у реалізації грантового проєкту. У підписаному із грантодавцем договорі про надання гранту визначено, що виконавцями проєкту є бюджетна установа та заклад вищої освіти, згадані раніше по тексту. Для кожного з виконавців у грантовому договорі передбачено ряд активностей і відповідний максимальний бюджет на фінансування цих активностей. При цьому, уся сума гранту надходить на рахунок бюджетної установи, а вона, як координатор, зобов’язана забезпечити розподіл фінансування.
Бюджетна установа планує перераховувати кошти для закладу вищої освіти частинами, як оплату за виконані роботи/надані послуги (у рамках активностей, передбачених у бюджеті грантового договору).
Чи є у такому випадку підписані грантовий договір та угода про консорціум документальним підтвердженням відсутності конкуренції з технічних причин при закупівлі робіт, послуг бюджетною установою у закладу вищої освіти та чи може, як виняток, до таких закупівель бути застосована переговорна процедура згідно з абзацом 4 пункту 2 частини другої статті 40 Закону України “Про публічні закупівлі”?
Відповідь на запит 560/2023
Шановний користувачу, повідомляємо, що відповідь на питання міститься в листах від 17.05.2023 №3323-04/22523-06 "Щодо внесення змін до особливостей здійснення публічних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" ("Щодо здійснення закупівель за кошти кредитів, позик, грантів з урахуванням додаткових вимог" та "Щодо переговорної процедури закупівлі") та від 20.10.2022 № 3323-04/70997-06 "Щодо особливостей здійснення публічних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", розміщених на інформаційному ресурсі Уповноваженого органу за посиланнями:
https://me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&lang=uk-UA&fNum=22523
https://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&lang=uk-UA&fNum=3323-04%2F70997-06
Ураховуючи частину другу статті 19 Конституції України, а також відповідно до норм Закону України "Про публічні закупівлі" та Положення про Міністерство економіки України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.08.2014 № 459 (зі змінами), до компетенції Мінекономіки як Уповноваженого органу не належить визначення правомірності дій замовників в конкретних випадках.

Відповідь надано: Департаментом сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України
Чи була ця відповідь корисною для вас? Так Ні
Міністерство економіки України 01008, Україна, м. Київ,
вул. Грушевського, 12/2