Звичайна версія Розмір шрифта: A A A Схема кольорів: A A A
Меню
Консультації
Запит від Комунальний заклад "Середня загальноосвітня школа №44" Кам'янської міської ради
Тема: Відкриті торги
Суть питання: Нами розпочато процедуру закупівлі відкриті торги. Рішенням сесії міської ради у нас змінюється назва закладу. На момент підписання договору ми вже будемо мати нову назву і нову печатку. Як діяти в таких випадках? Чи повинні ми відмінити торги або вносити зміни до ТД і в якій частині?
Відповідь на запит 1438/2021

Шановний користувачу, повідомляємо, що відповідь на питання міститься у запиті №  1046/2021 за посиланням: https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=4b963409-e569-4958-9b85-77e46b650455&lang=uk-UA

Водночас звертаємо увагу, що у розділі Консультації з питань закупівель реалізована можливість пошуку інформації. У разі якщо аналогічне за змістом питання надходило до інформаційного ресурсу, відповідь на нього розміщена у цьому розділі. У зв’язку з цим пропонуємо попередньо користуватися пошуком у зазначеному розділі.

Відповідь надано: Департаментом сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України
Теги: Відкриті торги
Чи була ця відповідь корисною для вас? Так Ні
Міністерство економіки України 01008, Україна, м. Київ,
вул. Грушевського, 12/2