- Семінар для українського бізнесу: Закупівлі за програмами Світового банку та особливості українського законодавства
- Інформація про реформу публічних закупівель
- Інформаційний ресурс
- Політика
- Міжнародна діяльність
- Консультації з питань закупівель
- Нормативно-правові акти
- Професіоналізація
- Аналітика та методологія
- Державні закупівлі (Архів)
- Оприлюднення роз’яснень
- Роз’яснення стосовно застосування законодавства у сфері державних закупівель
- Звіти
- Нормативно-правові акти
- Листи інформативного характеру
- Листи-повідомлення щодо здійснення моніторингу державних закупівель
- Висновки за результатами здійснення Уповноваженим органом моніторингу державних закупівель
- Закупівлі для державних замовників в сфері оборони
Запит від Приватне підприємство Екіпаж | ||||
Тема: | Виконання договору | |||
Тема розширена: | Коригування кошторисної документації | |||
Суть питання: |
Відповідно до умов тендерної документації, наша організація має виконати роботи по заміні покриття покрівлі без втручання в крокв'яну систему. При підготовчих роботах спеціалістами нашої організації був виявлений жахливий стан крок'яної системи. Нами були залучені експерти для проведення технічного обстеження покрівлі, в результаті маємо звіт з висновком щодо проведення капітального ремонту крок'яної системи. Чи можно на основі звіту провести коригуваняя кошторисної документації та змінити вартість узгодженої договірної ціни в бік зростання? |
|||
Відповідь на запит 141/2019 | ||||
Шановний користувачу, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Відповідно до частини четвертої статті 36 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків встановлених у цій статті Закону. Поряд з цим, пунктами 1-7 частини четвертої статті 36 Закону не передбачено випадків щодо збільшення обсягів закупівлі після підписання договору про закупівлю до повного виконання зобов’язань сторонами у повному обсязі. Водночас повідомляємо, що на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель, за посиланнями http://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&lang=uk-UA&fCtx=inAll&fText=%D0%B7%D0%B0%D0%BA%D1%83%D0%BF%D1%96%D0%B2%D0%BB%D1%96%20%D1%80%D0%BE%D0%B1%D1%96%D1%82%0D%0A та http://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&lang=uk-UA&fCtx=inAll&fText=%D0%B7%D0%BC%D1%96%D0%BD%D0%B8%20%D1%96%D1%81%D1%82%D0%BE%D1%82%D0%BD%D0%B8%D1%85%20%0D%0A розміщено листи від 25.11.2016 № 3302-01/38216-06 "Щодо закупівлі робіт" та від 27.10.2016 № 3302-06/34307-06 "Щодо зміни істотних умов договору про закупівлю". |
||||
Відповідь надано: | Департаментом сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України | |||
Теги: | Виконання договору | |||
|
Розрахунок середньоринкової вартості автомобілів |
Бази даних у сфері технічного регулювання; |
Єдиний державний портал адміністратівніх послуг |
Рекомендовано до перегляду
|
Корисні посилання
|
|||
Міністерство економіки України |
01008, Україна, м. Київ, вул. Грушевського, 12/2 |