Звичайна версія Розмір шрифта: A A A Схема кольорів: A A A
      Головна / Публічні закупівлі / Консультації з питань закупівель / Консультації з питань публічних закупівель
Меню
Консультації з питань публічних закупівель
Запит від ТОВ Стартрейдінг
Тема: Оскарження процедур закупівель
Тема розширена: Прийняття скарги до розгляду
Суть питання: 1. Просимо роз'яснити, чи має право АМКУ прийняти ПОВТОРНУ скаргу від учасника (скарга на ті ж самі умови ТД, що і перша скарга, без будь-яких змін), якщо першу скаргу було прийнято до розгляду, призначено дату її розгляду, але кнопка віджата "повернене як помилкове"????? Тобто, процедура розблокована, строки подачі не призупинені...і будь-якої реакції АМКУ (листа-пояснення, тощо) на майданчику не міститься.
2. І взагалі, якби учасник не подав скаргу повторно, чи відбувся б розгялд скарги першої по суті, враховуючи, що терміни для подання ТП закінчилися...????
Відповідь на запит 937/2018

Шановний користувачу, повідомляємо, що стосовно технічних питань, у тому числі пов’язаних з реалізацією в електронній системі закупівель вимог законодавства, користувачам необхідно звертатись до ДП "Прозорро", яке визначене адміністратором електронної системи закупівель, інформація про що міститься в листі від 07.02.2017 № 3302-06/3810-03 "Щодо електронної системи закупівель", розміщеному на інформаційному ресурсі Уповноваженого органу, за посиланням http://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?lang=uk-UA&id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&pageNumber=5&fCtx=inName&fSort=date&fSdir=desc

Відповідь надано: Департаментом сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України
Теги: Оскарження процедури закупівлі
Чи була ця відповідь корисною для вас? Так Ні
Міністерство економіки України 01008, Україна, м. Київ,
вул. Грушевського, 12/2