Звичайна версія Розмір шрифта: A A A Схема кольорів: A A A
      Головна / Публічні закупівлі / Консультації з питань закупівель / Консультації з питань публічних закупівель
Меню
Консультації з питань публічних закупівель
Запит від Департамент регіонального розвитку КОДА
Тема: Виконання договору
Тема розширена: Зміна умов договору в частині здійснення оплати
Суть питання: Відповідно до пункту 101 постанови КМУ № 668 від 01 серпня 2005 року - оплата робіт, виконаних субпідрядниками, проводиться на підставі складених ними та підписаних генеральним підрядником документів про прийняття виконаних робіт та їх вартість і може проводитися безпосередньо генеральним підрядником або замовником, якщо це передбачено договором підряду та договором субпідряду. За результатом проведення процедури відкритих торгів Замовником було заключено договір підряду в змісті якого відсутня інформація про можливість проведення оплати субпідрядникам за виконані роботи (надані послуги) безпосередньо Замовником. Враховуючи викладене, з метою можливості застосування даної норми постанови, просимо роз’яснити, чи має право Замовник внести зміни до договору підряду (заключеного за результатом проведення процедури відкритих торгів) в частині доповнення його змісту інформацією про можливість здійснення Замовником оплати за виконані субпідрядником роботи (надані послуги) безпосередньо на рахунок субпідрядника?
Відповідь на запит 410/2019

Шановний користувачу, повідомляємо, що відповідь на аналогічні за змістом питання надано у запитах 439/2018 та 460/2018, розміщених на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель відповідно за посиланнями: http://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=2e818bb5-549a-4cae-b081-cb2ce6f48ac3&lang=uk-UA та http://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=92639a48-1132-49ba-b9e3-8fc1ac8acf23&lang=uk-UA

У свою чергу, повідомляємо, що на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель, за посиланнями http://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&lang=uk-UA&fNum=42560 та http://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&lang=uk-UA&fNum=34307 розміщено листи від 30.12.2016 № 3302-06/42560-06 “Щодо укладення, виконання, зміни та розірвання договору про закупівлю” та від 27.10.2016 № 3302-06/34307-06 “Щодо зміни істотних умов договору про закупівлю”, а також лист від 16.11.2017 № 3304-06/41825-06 “Щодо надання узагальнених рекомендацій для складання тендерної документації” за посиланням http://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&lang=uk-UA&fNum=41825. При цьому узагальнені рекомендації для складання тендерної документації доступні на інформаційному ресурсі infobox.prozorro.org за посиланням http://infobox.prozorro.org/knowledge-base/view/898?q=

Відповідь надано: Департаментом сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України
Теги: Зміна істотних умов Договір про закупівлю Виконання договору
Чи була ця відповідь корисною для вас? Так Ні
Міністерство економіки України 01008, Україна, м. Київ,
вул. Грушевського, 12/2