Звичайна версія Розмір шрифта: A A A Схема кольорів: A A A
Меню
Консультації
Запит від АО "Адвокатська компанія "А.З. Партнери"
Тема: Відміна торгів або визнання їх такими, що не відбулись
Суть питання: Після проведення оцінки пропозицій щодо закупівлі, участь в якій прийняло два учасника, замовником прийнято рішення про відхилення тендерних пропозицій як першого так і другого учасника, після чого прийнято рішення про відміну торгів (з підстав відхилення всіх тендерних пропозицій). Учасник вважає рішення про відхилення його пропозиції незаконним та має намір його оскаржити. Скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. При цьому, скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. Але, враховуючи що замовником замість повідомлення про намір укласти договір, внесено в систему рішення про відміну торгів, електронна система закупівель блокує можливість подачі скарги до АМКУ, що фактично унеможливлює оскарження та порушує права учасника та принципи здійснення закупівель, визначені ст.3 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Представники АМКУ, відповідаючи на телефонне звернення підтвердили правову позицію щодо наявності права оскарження такого рішення і повідомили про готовність розглядати скаргу, у випадку її надходження у встановленому порядку.
Суть питання: як учаснику реалізувати своє право на оскарження, враховуючи наявність такого технічного збою/порушення в роботі електронної системи закупівлі.
Відповідь на запит 263/2019

Шановний користувачу, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі — Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.

Водночас зазначаємо, що відповідь на звернення міститься в листі від 07.02.2017 № 3302-06/3810-03 “Щодо електронної системи закупівель”, розміщеному на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель за посиланням http://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&lang=uk-UA&fNum=3810-03

Таким чином, оскільки відповідальним за забезпечення функціонування та наповнення веб-порталу є ДП “ПРОЗОРРО”, щодо технічних питань, у тому числі пов’язаних з реалізацією в системі вимог законодавства у сфері публічних закупівель, користувачам системи необхідно звертатись до зазначеного підприємства, як адміністратора системи.

Відповідь надано: Департаментом сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України
Теги: Оскарження процедури закупівлі Відміна торгів
Чи була ця відповідь корисною для вас? Так Ні
Міністерство економіки України 01008, Україна, м. Київ,
вул. Грушевського, 12/2