Звичайна версія Розмір шрифта: A A A Схема кольорів: A A A
      Головна / Публічні закупівлі / Консультації з питань закупівель / Консультації з питань публічних закупівель
Меню
Консультації з питань публічних закупівель
Запит від Департамент капітального будівництва Донецької обласної державної адміністрації
Тема: Оприлюднення інформації про закупівлю
Тема розширена: Застосування положень наказу Мінекономрозвитку від 21.03.2019 № 463
Суть питання: Наказом Мінекономрозвитку від 21.03.2019 № 463 "Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490" (далі - Наказ) було внесено зміни у форму оголошення про проведення відкритих торгів, а саме доповнено новим пунктом 91 такого змісту «91. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків).».
Такі ж зміни внесено у форму повідомлення про намір укласти договір та форму звіту про виконання договору про закупівлю - доповнено відповідно новими пунктами аналогічного змісту 81 та 161.
Департамент просить надати консультацію з питання застосування зазначених змін.
Які саме умови оплати (порядок здійснення розрахунків) повинен зазначати замовник у звіті про виконання договору про закупівлю, коли договір вже завершено?
Відповідь на запит 476/2019

Шановний користувачу, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.

Наказом Мінекономрозвитку від 21.03.2019 № 463 “Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490”, унесено зміни до форм документів у сфері публічних закупівель, затверджених наказом Мінекономрозвитку від 22.03.2016 № 490 “Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель”.

Так, форму звіту про виконання договору про закупівлю доповнено наступним пунктом: “16-1 Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)*”.

Звертаємо увагу, що даний пункт заповнюється електронною системою закупівель автоматично.

У свою чергу, стосовно технічних питань, у тому числі пов’язаних з реалізацією в електронній системі закупівель вимог законодавства, користувачам необхідно звертатись до ДП "Прозорро", яке визначене адміністратором електронної системи закупівель, інформація про що міститься в листі від 07.02.2017 № 3302-06/3810-03 "Щодо електронної системи закупівель", розміщеному на інформаційному ресурсі Уповноваженого органу, за посиланням http://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&lang=uk-UA&fNum=3302-06%2F3810-03

Відповідь надано: Департаментом сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України
Теги: Оприлюднення інформації про закупівлю
Чи була ця відповідь корисною для вас? Так Ні
Міністерство економіки України 01008, Україна, м. Київ,
вул. Грушевського, 12/2