Звичайна версія Розмір шрифта: A A A Схема кольорів: A A A
      Головна / Публічні закупівлі / Консультації з питань закупівель / Консультації з питань публічних закупівель
Меню
Консультації з питань публічних закупівель
Запит від Биков Олександр Іванович
Тема: Виконання договору
Тема розширена: Зміна умов порядку розрахунків після укладення договору
Суть питання: Після проведення відкритих торгів між замовником та переможцем було укладено договір поставки з умовами проведення розрахунків - оплата 100% ціни товару після здійснення поставки.
Замовник хоче змінити умови проведення розрахунків на 100% оплату ціни товару до здійснення поставки?
Якою нормою Закону України "Про публічні закупівлі" керуватися в такому випадку?
Відповідь на запит 2350/2020

Шановний користувачу, повідомляємо, що на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу за посиланням https://me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&lang=uk-UA&fNum=42560 розміщено лист від 30.12.2016 3302-06/42560-06 Щодо укладення, виконання, зміни та розірвання договору про закупівлю”.

 

Відповідь надано: Департаментом сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України
Теги: Виконання договору
Чи була ця відповідь корисною для вас? Так Ні
Міністерство економіки України 01008, Україна, м. Київ,
вул. Грушевського, 12/2