Звичайна версія Розмір шрифта: A A A Схема кольорів: A A A
      Головна / Публічні закупівлі / Консультації з питань закупівель / Консультації з питань публічних закупівель
Меню
Консультації з питань публічних закупівель
Запит від Державне підприємство "Спортивний комплекс "Авангард"
Тема: Планування закупівель
Суть питання: Добрий день! Маю декілька запитань з приводу планування закупівель державного підприємства, яке знаходиться на самозабезпеченні:
1. В нас є договір купівлі-продажу від 2018 р. з ТОВ, продаж товару здійснюється на підставі замовлень підприємства щомісяця. При цьому замовлення можуть бути зовсім різних предметів: хімічні засоби, канселярське приладдя, господарські товари (як то перчатки), тепер ми замовляємо в них ще й захисні маски тощо. Як нам відобразити ці закупівлі в річному плані? За яким ДК? Яку одиницю виміру кількості товару обрати? Чи необхідно викладати звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель кожного місяця за результатами кожної закупівлі?
2. Як відобразити в плані закупівлі закувлі послуг водопостачання, енергопостачання, якщо знову ж таки, договора про надання цих послуг укладені декілька років тому, а зараз щомісяця приходять квитанції про їх сплату? Як правильно відобразити інформацію з цих квитанцій та прозвітувати про витрачені кошти?
Якщо можливо, наведіть будь ласка, приклад заповнення річного плану з такими закупівлями, види яких зазначено у наведених вище запитаннях. Дякую.
Відповідь на запит 1265/2020

Шановний користувачу, повідомляємо, що аналогічна відповідь міститься у запиті 946/2020 за посиланням https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=3395c32f-f7e9-4899-83c4-106fed0717e2&lang=uk-UA

Відповідь надано: Департаментом сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України
Чи була ця відповідь корисною для вас? Так Ні
Міністерство економіки України 01008, Україна, м. Київ,
вул. Грушевського, 12/2