Тема: | Оскарження процедур закупівель |
Тема розширена: | Подання доповнення до скарги в АМКУ |
Суть питання: |
Учасник через авторизований електронний майданчик подав Скаргу до АМКУ, що стосується прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників щодо обрання переможця у відкритих торгах. Скарга прийнята до розгляду. Чи може Учасник надати доповнення до Скарги до моменту розгляду скарги АМКУ? Якщо так, яким чином це зробити? |
Відповідь на запит 301/2019 | |
Шановний користувачу, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Порядок оскарження процедур закупівлі установлено статтею 18 Закону. Згідно з частиною десятою статті 18 Закону орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель. При цьому питання технічної реалізації вимог законодавства в електронній системі закупівель розглянуто в листі від 07.02.2017 № 3302-06/3810-03 “Щодо електронної системи закупівель”, розміщеному на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель за посиланням http://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&lang=uk-UA&fNum=3302-06%2F3810-03 |
|
Відповідь надано: | Департаментом сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України |
Теги: | Оскарження процедури закупівлі |