Міністерство економіки України

Головна / Публічні закупівлі / Консультації з питань закупівель / Консультації з питань публічних закупівель
Меню

Запит від Виконавчий комітет Хустської міської ради

Тема: Предмет закупівлі
Суть питання: Замовником передбачено провести реконструкцію об’єкту, розроблено проектно – кошторисну документацію та отримано позитивний звіт експертизи.
Проектно – кошторисна документація включає :
1.Роботи
2. Вмонтоване обладнання
3. Не вмонтоване обладнання.
Очікувана вартість закупівлі перевищує 1.5 міл.грн.
Чи зобов’язаний замовник розділяти роботи і обладнання на окремі предмети закупівлі та проводити окремі процедури закупівлі
Відповідь на запит 1226/2017

Шановний користувачу, повідомляємо, що відповідь на аналогічне питання зазначена у запиті 832/2017 від 18.08.2017 за посиланням  http://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=051e9fe0-1b0c-4660-89a6-37f370e6141a&lang=uk-UA

Водночас повідомляємо, що на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель, за посиланням http://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?lang=uk-UA&id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&pageNumber=5&fCtx=inName&fSort=date&fSdir=desc розміщено лист від 25.11.2016 № 3302-01/38216-06 “Щодо закупівлі робіт”.

Відповідь надано: Департаментом сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України
Теги: Предмет закупівлі
Чи була ця відповідь корисною для вас?
Так Ні
https://freegeoip.net/json