Головна / Публічні закупівлі / Консультації з питань закупівель / Консультації з питань публічних закупівель
Меню

Запит від ПрАТ "Делойт енд Туш ЮСК"

Тема: Тендерна документація
Тема розширена: Реорганізація юридичної особи
Суть питання: Доброго дня!
Компанія розглядає можливість зміни організаційно правової форми юридичної особи шляхом перетворення.

Схематично назвемо припинену юр. особу Компанією А, а її правонаступника - Компанією Б.

Однією з вимог до потенційного виконавця аудиторських послуг є наявність в учасника досвіду надання аудиторських послуг.

Відповідно, чи збережеться такий досвід Компанії А про надання аудиторських послуг після реорганізації шляхом перетворення в Компанію Б, яка буде її правонаступником.
Відповідно до частини першої статті 104 у разі реорганізації юридичної особи майно, права та обо'язки юридичної особи переходять до її правонаступника. Зрозуміло, що нас цікавить перехід таких прав (досвіду) саме у процедурі державних закупівель.

Під збереженням досвіду розуміється:
Можливість використання підтверджуючих документів Компанії А про надання відповідних аудиторських послуг її правонаступником - Компанією Б.

Буду дуже вдячним за грунтовну відповідь,
Якщо у Вас виникають додаткові запитання, буду радим відповісти.
З повагою, Дмитро.
Відповідь на запит 399/2017

Шановний користувачу, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.

Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.

У свою чергу, згідно з пунктом 2 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.

Відповідно до частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.

Отже, замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.

Водночас частиною першою статті 23 Закону передбачено, що  фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника, зокрема за роз'ясненнями щодо тендерної документації. Усі звернення за роз'ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз'яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.

Поряд з цим, оскільки  згідно зі статтею 108 Цивільного кодексу України перетворенням юридичної особи є зміна її організаційно-правової форми та у разі перетворення до нової юридичної особи переходять усе майно, усі права та обов'язки попередньої юридичної особи, щодо способу підтвердження учасником відповідності кваліфікаційним критеріям у випадку правонаступництва юридична особа може звернутись безпосередньо до замовника згідно зі статтею 23 Закону.

Відповідь надано: Департаментом сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України
Чи була ця відповідь корисною для вас?
Так Ні
https://freegeoip.net/json