gov.ua
Державні сайти України
Мінекономіки
Інформаційні ресурси
Міністерство економіки України
Головна / Публічні закупівлі / Консультації з питань закупівель / Консультації з питань публічних закупівель
Меню
- Семінари та матеріали для бізнесу: Проєкти та закупівлі МФО в Україні
- Інформація про реформу публічних закупівель
- Інформаційний ресурс
- Політика
- Міжнародна діяльність
- Консультації з питань закупівель
- Нормативно-правові акти
- Професіоналізація
- Аналітика та методологія
- Огляд судової практики щодо застосування положень постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178
- Результати моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва
- Методології щодо особливостей закупівель
- Огляд закупівельної практики на основі дослідження конкурентних процедур закупівель за участю нерезидентів
- Огляд закупівельної практики щодо застосування нецінових критеріїв оцінки
- Державні закупівлі (Архів)
- Оприлюднення роз’яснень
- Роз’яснення стосовно застосування законодавства у сфері державних закупівель
- Звіти
- Нормативно-правові акти
- Листи інформативного характеру
- Листи-повідомлення щодо здійснення моніторингу державних закупівель
- Висновки за результатами здійснення Уповноваженим органом моніторингу державних закупівель
Тема: | Відкриті торги |
Тема розширена: | Послуги їдалень (послуги з надання гарячих обідів дітям в шкільних їдальних) |
Суть питання: |
Управлінням освіти Дубенської міської ради у березні 2018 року були проведені відкриті торги по предмету закупівлі: ДК 021:2015 - 55510000 - 8 - послуги їдалень (послуги з надання гарячих обідів дітям в шкільних їдальнях) по 7 лотах. В специфікації тендерної документації про проведення відкритих торгів UA-2018-03-01-000192-а по лоту №1 допущена технічна помилка (опис). А саме, що конкретна назва предмету закупівлі у специфікації зазначена «Вимоги щодо надання послуги визначаються в тендерній документації», а у оголошенні «Послуги їдалень (послуги з надання гарячих обідів дітям в шкільних їдальнях». Управління освіти Дубенської міської ради просить надати інформацію із роз'ясненням щодо виправлені чної помилки. |
Відповідь на запит 421/2018 | |
Шановний користувачу, повідомляємо, що на аналогічне за змістом питання надано відповідь у запиті 82/2017, розміщеному на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель за посиланням http://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=06e168a1-038f-4292-96ca-34be3ca4d7da&lang=uk-UA Поряд з цим інформуємо, що питання функціонування електронної системи закупівель розглянуто в листі від 07.02.2017 № 3302-06/3810-03 “Щодо електронної системи закупівель”, розміщеному на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель за посиланням http://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?lang=uk-UA&id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb |
|
Відповідь надано: | Департаментом сфери публічних закупівель та конкурентної політики Міністерства економіки України |