Меню

Запит від Циган Петро Васильович

Тема: Переговорна процедура закупівлі
Суть питання: Відповідно до пп.3,4 п. 2 ч. 2 ст. 40 Закону України "Про публічні закупівлі" переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності одного з таких випадків як:
відсутність конкуренції з технічних причин;
існує необхідність захисту прав інтелектуальної власності.
Керуючись вищенаведеним прошу надати відповіді на наступні запитання, зокрема:
1. Що означає поняття " відсутність конкуренції з технічних причин"?
2. Яким нормативно - правовим актом, визначено зміст такого поняття?
3. Які документи є належними доказами на підтвердження факту " відсутності конкуренції з технічних причин"?
4. Чи є висновки Торгово-промислової палати належними доказами, наявність яких свідчить про те, що є підстави для застосування такої процедури ( в частині відсутності конкуренції з технічних причин)
5. Які наслідки нестиме Замовник/Виконавець в разі проведення переговорної процедури з недотриманням вимог чинного законодавства.
6. Що варто розуміти під дефініцією "необхідність захисту прав інтелектуальної власності."?
7.Яким нормативно - правовим актом, визначено зміст такого поняття?
8. Які документи є належними доказами на підтвердження факту "необхідності захисту прав інтелектальної вланості"?
9. В яких випадках та за яких підстав застосовується така необхідність?
Відповідь на запит 721/2021

Шановний користувачу, повідомляємо, що відповідь на питання міститься в листі  від  03.10.2020 № 3304-04/60124-06 “Щодо переговорної процедури закупівлі”, розміщеному на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу за посиланням: 

https://me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&lang=uk-UA&fNum=60124

Разом з тим, частиною першою статті 44 Закону України "Про публічні закупівлі" встановлено, що за порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, прийнятими на виконання цього Закону, уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників несуть відповідальність згідно із законами України.

Перелік правопорушень та відповідальність за їх вчинення установлені статтею 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення.

Водночас зазначаємо, що ураховуючи частину другу статті 19 Конституції України, та відповідно до норм Закону, Положення про Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.08.2014 № 459 (зі змінами), до компетенції Мінекономіки як Уповноваженого органу не належить визначення правомірності дій суб'єктів сфери публічних закупівель в конкретних випадках.

Відповідь надано: Департаментом сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України
Теги: Переговорна процедура закупівлі
Чи була ця відповідь корисною для вас?
Так Ні
https://freegeoip.net/json