Звичайна версія Розмір шрифта: A A A Схема кольорів: A A A
      Головна / Публічні закупівлі / Консультації з питань закупівель / Консультації з питань публічних закупівель
Меню
Консультації з питань публічних закупівель
Запит від Управління капітального будівництва виконкому Криворізької міської ради
Тема: Відкриті торги
Суть питання: Доброго дня! Між Замовником та Підрядником у серпні 2016 р. за результатом проведених торгів з закупівлі робіт з будівництва було укладено договір підряду. За умовами даного договору проміжні платежі здійснюються у межах не більше 95 відсотків загальної вартості будівництва. Остаточні розрахунки здійснюються в двотижневий термін після виконання і приймання всіх передбачених договором робіт та при наявності документів, які регламентують прийняття закінчених об’єктів в експлуатацію, згідно з чинним законодавством. Однак, у зв’язку з істотним підвищеним заробітної плати, інфляцією, зміною багатьох норм і стандартів в галузі будівництва, виникненням додаткових робіт, Підрядник виконав не весь обсяг робіт, передбачений договором, але вичерпав всю суму договору. Проектно-кошторисна документація наразі знаходиться на коригуванні і після отримання позитивного експертного звіту виникне необхідність в проведенні нового тендеру, за результатами якого переможцем може стати інший учасник. В разі розірвання договору підряду, Підрядник не отримає свої 5% (акти виконаних робіт на дані 5% зареєстровані в Державній казначейській службі України) оскільки об’єкт не введений в експлуатацію. Чи буде правомірним з боку Замовника розпочати торги з того самого предмету закупівлі не розірвавши попередній договір підряду.
Відповідь на запит 224/2019

Шановний користувачу, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.

Водночас на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель, за посиланням http://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&lang=uk-UA&fNum=3302-06%2F34307-06, http://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&lang=uk-UA&fNum=3302-06%2F42560-06, http://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&lang=uk-UA&fNum=3302-01%2F38216-06,  розміщено листи від 27.10.2016 № 3302-06/34307-06 “Щодо зміни істотних умов договору про закупівлю” та від  30.12.2016 № 3302-06/42560-06 “Щодо укладення, виконання, зміни та розірвання договору про закупівлю”, від 25.11.2016 № 3302-01/38216-06 “Щодо закупівлі робіт”, який містить інформацію щодо виникнення потреби у додатковій закупівлі робіт.

Відповідь надано: Департаментом сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України
Чи була ця відповідь корисною для вас? Так Ні
Міністерство економіки України 01008, Україна, м. Київ,
вул. Грушевського, 12/2