Підписка на новини

E-mail
Роздрукувати Консультації
Запит від Комунальне підприємство "Муніципальна варта" Дніпровської міської ради
Тема: Переговорна процедура закупівлі
Тема розширена: Невідповідність форми на майданчику закупівлі Zakupki prom ua вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі"
Суть питання: При виборі Замовником проведення закупівлі за переговорною процедурою під час застосування електронного майданчику Zakupki prom ua, Замовнику пропонується обрати підставу для застосування такої процедури із посиланням на ст. 35 Зу "Про публічні закупівлі".

Однак, у редакції ЗУ "Про публічні закупівлі" чинної на час вищезазначеної закупівлі (24.04.2020) дана стаття не відноситься до переговрної процедури, а переговорна процедура закупівлі регламентується статтею 40 ЗУ "Про публічні закупівлі".

На підставі вищевикладеного, прошу замінити ст. 39 на ст. 40 ЗУ "Про публічні закупівлі" на електронному майданчику Zakupki prom ua під час обгрунтування застосування переговрної процедури закупівлі та надати роз'яснення, що робити Замовнику у зазначений ситуації, щоб провести закупівлю у відповідності до вимог законодавства про публічні закупівлі?
Відповідь на запит 715/2020

Шановний користувачу, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.

Виходячи зі змісту пункту 21 Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, який затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 № 166 (зі змінами), оператор авторизованого/попередньо авторизованого електронного майданчика може надавати послуги, зокрема замовникам, і повинен забезпечити для усіх користувачів на безоплатній основі рівний доступ до інформації про закупівлі, включаючи надання можливості спостерігати за перебігом проведення аукціону в інтерактивному режимі реального часу, інформаційну підтримку, зокрема ознайомлення з переліком замовників, інформацією про закупівлі, точне визначення часу та дати подання і зміни будь-яких документів, які підлягають оприлюдненню, а також забезпечити можливість вчинення усіх необхідних дій для проведення закупівлі та виконання інших вимог, встановлених Законом.

Ураховуючи зазначене, щодо конкретних дій в електронній системі закупівель користувач може звернутись до оператора авторизованого електронного майданчика.

Водночас питання реалізації в електронній системі закупівель вимог законодавства, обов’язків адміністратора системи та діяльності комісії, що утворюється Уповноваженим органом, розглянуто в листі від 07.02.2017 № 3302-06/3810-03 “Щодо електронної системи закупівель”, розміщеному на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель за посиланням https://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&lang=uk-UA&fNum=3302-06%2F3810-03 та містить інформацію стосовно того, що у разі наявності технічних порушень в системі користувач має право надіслати відповідне звернення (скаргу, інформацію) на розгляд комісії Уповноваженого органу.

Відповідь надано: Департаментом сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України
Теги: Переговорна процедура закупівлі
Чи була ця відповідь корисною для вас?
Так Ні
Опитування

Оцініть діяльність Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства

Результати опитування

До списку голосувань

http://freegeoip.net/json