Головна / Публічні закупівлі / Консультації з питань закупівель / Консультації з питань публічних закупівель
Меню

Запит від Виконавчий комітет Гуляйпільської міської ради

Тема: Зміна істотних умов договору
Суть питання: Добрий день! Підскажіть будь-ласка, кошторисна документація (капітальні видатки) на об'єкт Захист від підтоплення поверхневими водами (роботи) в 2018 році складала 1469,44 тис.грн в 2020 році необхідно скоригувати кошторис у звязку зі зміною мінімальної заробітної плати та об'ємів робіт на 308,44 тис. грн. Роботи виконані підрядником на 50%. Після коригування сума кошторису буде складати 1777,88 тис. грн. Яку процедуру необхідно провести?
Відповідь на запит 1646/2020

Шановний користувачу, повідомляємо, що аналогічна відповідь міститься у запитах 738/2020, 1308/2020 за посиланнями https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=1951aed3-0ff7-4f16-bc99-9bdcca31f1a5&lang=uk-UA, https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=084f7c86-7c51-4c66-9632-c03ea3d70a0e&lang=uk-UA

Водночас звертаємо увагу, що у розділі Консультації з питань закупівель реалізована можливість пошуку інформації. У разі якщо аналогічне за змістом питання надходило до Інформаційного ресурсу, відповідь на нього розміщена у цьому розділі. У зв’язку з цим пропонуємо попередньо користуватися пошуком у зазначеному розділі.

Відповідь надано: Департаментом сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України
Чи була ця відповідь корисною для вас?
Так Ні
https://freegeoip.net/json