Міністерство економіки України

Головна / Публічні закупівлі / Консультації з питань закупівель / Консультації з питань публічних закупівель
Меню

Запит від КНП "ЦПМСД"

Тема: Оприлюднення інформації про закупівлю
Тема розширена: Про несвоєчасне оприлюднення звіту
Суть питання: Нашим підприємством було заключено договір, звіт про виконання якого ми не опублікували протягом 3 дні, у зв'язку з відсутністю інтернету, після отримання проекту моніторингу , в якому зазаначалось, чому ми не опублікували звіт, ми через рік після виконання і закінчення терміну дії договору для усунення зазначеного порушення опублікували звіт про виконання договору. На що у висновку ДАСУ зазначилось що ми все одно порушили статтю 10 ЗУ "Про публчні зкупівлі". Які надати аргументи чи заперечння, чому звіт було опубліковано через рік після закінчення терміну ді договору і після його виконання
Відповідь на запит 871/2020

Шановний користувачу, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 № 922-VIII (до введення в дію Закону України “Про внесення змін до Закону України “Про публічні закупівлі” та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель” від 19.09.2019 № 114-ІХ)  (далі – Закон) установлював правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.

Відповідно до частини першої статті 10 Закон замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме звіт про виконання договору - протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання.

Отже, Законом передбачений обов’язок замовника оприлюднення інформації, визначеної статтею 10 Закону у встановлені строки.

При цьому частиною першою статті 38 Закону встановлено, що за порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, розрозбленими відповідно до цього Закону, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи), члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України.

Відповідь надано: Департаментом сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України
Чи була ця відповідь корисною для вас?
Так Ні
https://freegeoip.net/json