Меню

Запит від Державне підприємство "Одеський морський торговельний порт"

Тема: Оприлюднення інформації про закупівлю
Тема розширена: Щодо повідомлення про внесення змін
Суть питання: Державним підприємством «Одеський морський торговельний порт» (далі – Замовник) було оголошено проведення тендеру із закупівлі Код ДК 016-2010 33.15.1 «Ремонтування та технічне обслуговування суден і човнів» (код СРV ДК021:2015 50241000-6 Послуги з ремонту і технічного обслуговування суден) (Послуги з ремонту м/б "Могучий") (номер тендеру у ЦБД: UA-2016-09-30-000913-b).
За результатами проведення процедури було укладено договір про закупівлю з переможцем торгів та оприлюднено його скан-копію у електронній системі закупівель у строки, передбачені Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон).
Частина 1 статті 10 Закону містить імперативну вимогу про необхідність також оприлюднення Замовником й повідомлення про внесення змін до договору - протягом трьох днів з дня внесення змін.
Так, при публікації відповідного повідомлення через інтерфейс авторизованого електронного майданчика Zakupki.Prom.ua (далі – Оператор), розташованого за адресою в мережі Інтернет: https://zakupki.prom.ua/, ДП «Одеський порт» зіткнувся із наступною ситуацією.
Функціональні можливості майданчика Zakupki.Prom.ua дозволяють оприлюднити повідомлення про внесення змін до договору, завантажити скановану копію додаткової угоди, а також зазначити інформацію про завантажений документ, а саме: номер завантаженого документа та причину внесення змін у відповідності до ч.4 ст.36 Закону. Втім, оприлюднити повідомлення про внесення інших змін до договору з причин, не освітлених ч. 4 ст.36 Закону, однак передбачених чинним законодавством, можливості майданчика Zakupki.Prom.ua не дозволяють.
Так, до зазначеного договору про закупівлю були внесені зміни в частині банківських реквізитів сторін. ДП «Одеський порт», як Замовник, згідно чинного законодавства, зобов’язаний оприлюднити відповідне повідомлення про внесення змін до договору. Однак при публікації відповідних даних ДП «Одеський порт» був змушений в будь-якому разі обрати одну із причин відповідно до ч.4 ст. 36 Закону. Інакше, система не дозволить оприлюднити таке повідомлення (що було підтверджено й співпрацівниками майданчика Zakupki.Prom.ua у телефонному режимі).
Між тим, статтею 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення передбачена відповідальність, зокрема за неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства.
Також, відповідно до положень абз. 6 п.п. 1 п. 8 Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 року №166, Оператор авторизованого електронного майданчика, окрім іншого, повинен надавати замовникам можливість вчинення усіх необхідних дій для проведення процедури закупівлі та виконання інших вимог, встановлених у Законі.
На підставі вищевикладеного, з метою належного виконання Замовником норм чинного законодавства України в сфері публічних закупівель, просимо у найкоротший термін розглянути можливість щодо здійснення заходів по приведенню функціоналу Оператора у відповідність до норм чинного законодавства шляхом його доповнення можливістю, при публікації повідомлення про внесення змін до договору та завантаженні додаткової угоди, зазначати й інші причини внесення змін (не передбачені статтею 36 Закону, однак передбачені чинним законодавством).
Заздалегідь вдячні за Вашу оперативність та плідну співпрацю

Відповідь на запит 284/2016

   Шановний користувачу, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.

   Закон застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує відповідні вартісні межі, встановлені в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону.

   Ураховуючи вимоги статті 10 Закону, замовники самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднюють на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, повідомлення про внесення змін до договору та звіт про виконання договору.

   Разом з тим, виходячи зі змісту пункту 5 частини першої статті 1 Закону, договір про закупівлю укладається між замовником і учасником за результатами проведення однієї з процедур закупівель, передбачених статтею 12 Закону. Тому, форма повідомлення про внесення змін до договору, яка затверджена наказом Мінекономрозвитку від 22.03.2016 № 490, передбачає зазначення випадків для внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною четвертою статті 36 Закону.

   Ураховуючи викладене, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю у розумінні Закону оприлюднюється відповідно до статті 10 Закону замовником саме у разі внесення змін до істотних умов такого договору у випадках, передбачених частиною четвертою статті 36 Закону.

   Додатково інформуємо, що наразі Міністерством ведеться робота щодо виявлення неточностей у Законі для їх подальшого опрацювання під час підготовки законопроекту щодо внесення відповідних змін. У зв”язку із цим повідомляємо, що інформація, зазначена у зверненні взята до відома.

Відповідь надано: Департаментом сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України
Теги: Зміна істотних умов Договір про закупівлю Розгляд тендерних пропозицій
Чи була ця відповідь корисною для вас?
Так Ні
https://freegeoip.net/json