Міністерство економіки України

Головна / Публічні закупівлі / Консультації з питань закупівель / Консультації з питань публічних закупівель
Меню

Запит від АТ "Укргазвидобування" Філія Управління з переробки газу та газового конденсату

Тема: Предмет закупівлі
Тема розширена: Визначення предмету закупівлі, який є єдиним комплексом з товарів, робіт та послуг
Суть питання: Згідно ст.1 Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) «Предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Тобто цією нормою встановлюється розподіл предмету закупівлі на три види: товари, роботи та послуги.
У Замовника виникла потреба в закупівлі в межах єдиної процедури закупівлі наступного:
1)отримання вихідних даних для проектування;
2)виконання вишукувальних робіт;
3)виконання проектних робіт (стадія «Проект», стадія «Робоча документація»);
4)проведення експертизи проектної документації на будівництво Об’єкта;
5)постачання Товару у відповідності до розробленої Учасником та погодженої проектної документації;
6)авторський нагляд;
7)нагляд за монтажем комплексу обладнання (шеф-монтаж)
8)нагляд за пусконалагоджуванням змонтованого обладнання/устаткування;
9)вивід на режим та гарантійні випробування;
10)навчання та підготовка виробничого персоналу Замовника.
При цьому будівельно-монтажні та пусконалагоджувальні роботи в обсяг цієї закупівлі не входять.
В зв’язку з особливостями закупівлі (планується придбати розробку і створення високотехнологічного виробничого процесу) закупівля окремими частинами неможлива оскільки потенційно призведе до технологічної несумісності, високого ризику недосягнення необхідних техніко-економічних параметрів та втрати Замовником гарантії на кінцевий результат).
Враховуючи норми п. 21, 27 та 34 ст.1 Закону Замовнику необхідно закупити предмет закупівлі, який частково може бути визначений згідно положень Закону як роботи (п.1, 2, 3, 4, 6, 7, 8, 9), частково як товар (п. 5) з супровідними послугами (п. 10).
Ситуацію також ускладнює той факт, що вартість позицій з 5 по 10 можливо буде дізнатися лише після виконання позицій з 1 по 4, тому на разі неможливо перевірити дотримання вимог щодо «якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів» та «якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт».
Враховуючи вищевикладене просимо надати наступні роз’яснення:
1)Яким чином проводити визначення предмета закупівлі, якщо він включає в себе комплекс, який одночасно складається з виконання робіт, надання послуг, придбання товарів і при цьому невідома вартість цих компонентів?
2)Чи допустить Замовник порушення порядку визначення предмета закупівлі в разі, коли в таких обставинах визначить предмет закупівлі як послугу (виходячи з того, що предмет закупівлі не може бути віднесений ні до робіт, ні до товарів, а послуга –це будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт)?
Відповідь на запит 2049/2020

Шановний користувачу, повідомляємо, що аналогічні відповіді містяться у запитах 1733/2020 та 1536/2020 за посиланнями  https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=7eefce6b-5d4d-4b96-86a3-14ee2b8ce122&lang=uk-UA, https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=984f6f38-76e0-4671-86d7-72f688b32c6e&lang=uk-UA

Водночас звертаємо увагу, що у розділі Консультації з питань закупівель реалізована можливість пошуку інформації. У разі якщо аналогічне за змістом питання надходило до Інформаційного ресурсу, відповідь на нього розміщена у цьому розділі. У зв’язку з цим пропонуємо попередньо користуватися пошуком у зазначеному розділі.

Відповідь надано: Департаментом сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України
Чи була ця відповідь корисною для вас?
Так Ні
https://freegeoip.net/json