Міністерство економіки України -> Звіти про роботу із запитами на інформацію -> Звіт про надходження запитів на публічну інформацію за 2022 р.

Міністерство економіки України

Звіт про надходження запитів на публічну інформацію за 2022 р.
11.01.2023 | 17:44 | Департамент документообігу та контролю

На адресу Міністерства економіки України за 2022 рік надійшло 978 запитів на публічну інформацію, що подані з посиланням на Закон України “Про доступ до публічної інформації”, із них: 
За суб’єктами і кореспондентами:
645 – безпосередньо від громадян; 219 – від юридичних осіб; 70 – від засобів масової інформації; 44 – від громадських організацій.
 
За каналом зв’язку надходження:
557 – електронною поштою; 348 – через органи влади; 36 – поштою; 26 – від інших установ, організацій; 9 – через засоби масової інформації; 2 – зі скриньки. 
 
За видом інформації:
532 – інші види інформації; 333 – правова інформація; 78 – статистична інформація; 9 – податкова інформація; 9 – про товар; 9 – інформація довідкова-енциклопедичного характеру; 6– про фізичну особу; 2 – науково-технічна інформація. 
 
Розглянуті запити стосувалися питань, що належать до компетенції департаментів:
директорату праці та зайнятості – 146;
департаменту політики власності – 119;
департаменту економіки безпеки і оборони – 115;
директорату розвитку реального сектору економіки – 80;
департаменту регуляторної політики та підприємництва – 71;
департаменту зовнішньоекономічної діяльності та торговельного захисту – 54;
департаменту управління персоналом – 52;
департаменту розвитку сфери інтелектуальної власності та інноваційної політики – 40;
департаменту фінансово-господарської діяльності – 38;
департаменту технічного регулювання – 34;
департамент стратегічного планування та макроекономічного прогнозування – 33;
департаменту документообігу та контролю – 31;
директорату зайнятості та трудової міграції – 29;
департаменту з управління об’єктами державної власності – 26;
департаменту інвестицій, інновацій та інтелектуальної власності – 26;
департаменту сфери публічних закупівель та конкурентної політики – 16;
департаменту торговельних угод та розвитку експорту – 16;
департаменту юридичного забезпечення – 10;
сектору ліцензування з посередництва у працевлаштуванні за кордоном – 9;
департаменту взаємодії з експортерами та просування експорту – 8;
сектору запобігання корупційній діяльності – 5;
департаменту економічного співробітництва з європейським союзом та країнами світу – 4;
директорату державної політики у сфері санітарних та фітосанітарних заходів – 4;
управління фінансової політики – 4;
департаменту цифрового розвитку та електронних сервісів –2;
управління режимно-секретної роботи – 2;
відділу державної політики у сфері державного матеріального резерву – 2;
департаменту внутрішнього аудиту – 1;
відділу взаємодії з органами державної влади – 1.
 
Розглянуто та надано інформацію на 978 запитів на публічну інформацію, що подані з посиланням на Закон України “Про доступ до публічної інформації”, із них: 
на 579 запитів надано публічну інформацію; 122 запити на публічну інформацію направлено належним розпорядникам інформації відповідно до частини третьої статті 22 Закону України “Про доступ до публічної інформації” з одночасним повідомленням про це запитувачів; 76 – відмовлено в задоволенні запиту на публічну інформацію відповідно до пункту 2 частини першої статті 22 Закону України “Про доступ до публічної інформації”; 199 запитів вирішено позитивно; 2 продовжено термін розгляду запиту відповідно до частини четвертої статті 20 Закону України “Про доступ до публічної інформації”.
 
Розглянуто 287 листів, що подані з посиланням на Закон України “Про доступ до публічної інформації”, які потребували надання роз’яснення законодавства України або створення нового документа, з них :
186 листів, кваліфіковані як звернення громадян, на які: надано роз’яснення на 162 листа, направлено за належністю відповідно до статті 7 Закону України “Про звернення громадян” – 24 листа;
101 лист від юридичних осіб, на які надано роз’яснення.