Звіт про надходження запитів на публічну інформацію за 2021 р.
11.01.2022 | 14:14 | Департамент документообігу та контролю

На адресу Міністерства економіки України за 2021 рік надійшло 1425 запитів на публічну інформацію, що подані з посиланням  на Закон України “Про доступ до публічної інформації”, із них:

За суб’єктами і  кореспондентами:

877 – безпосередньо від громадян; 344– від юридичних осіб; 135 – від засобів масової інформації; 69 – від громадських організацій.

За каналом зв’язку надходження:

880електронною поштою; 393 – через органи влади; 97 – поштою; 38 – від інших установ, організацій; 10 – зі скриньки; 4 – особисто; 2 – через засоби масової інформації; 1 – усно.

За видом інформації:

805 – інші види інформації; 440 – правова інформація; 145 статистична інформація; 13 – податкова інформація; 9 – про фізичну особу; 9 – про товар; 3 – інформація довідкова-енциклопедичного характеру; 1 – про стан довкілля.

Розглянуті запити стосувалися питань, що належать до компетенції департаментів:

департаменту політики власності – 183;

департаменту фінансово-господарської діяльності – 144;

директорату розвитку ринку праці та умов оплати праці – 139;

директорату розвитку реального сектору економіки – 106;

департаменту технічного регулювання та інноваційної політики – 101;

департаменту зовнішньоекономічної діяльності та торгівельного захисту – 71;

департаменту управління персоналом – 70;

департаменту взаємодії з експортерами та просування експорту – 68;

департаменту регуляторної політики та підприємництва – 67;

департаменту  розвитку сфери інтелектуальної власності – 63;

департамент з управління обєктами державної власності – 53;

управління економіки гуманітарної сфери та реалізації політики зайнятості – 49;

директорату державної політики у сфері санітарних та фітосанітарних заходів – 46;

директорату зайнятості та трудової міграції – 44;

юридичного департаменту – 39;

департаменту  інвестицій – 33;

департаменту економічної безпеки та оборони – 31;

департаменту стратегічного планування та макроекономічного прогнозування – 25;

департаменту міжнародної співпраці у сфері економіки, торгівлі та сільського господарства – 19;

департаменту документообігу та контролю – 18;

департаменту регулювання та реалізації державної політики у сфері публічних закупівель – 17;

управління взаємодії з органами державної влади та засобами масової інформації – 12;

департаменту багатосторонніх та двосторонніх торговельних угод – 9;

управління конкурентної політики – 5;

відділу запобігання корупційної діяльност – 4;

відділу державної політики у сфері державного матеріального резерву – 3

департаменту координації фінансової політики – 2;

відділу мобілізаційної підготовки та цивільного захисту – 2;

департаменту цифрового розвитку та електронних сервісів – 1;

департаменту внутрішнього аудиту – 1.

Розглянуто та надано інформацію на 1425 запитів на публічну інформацію, що подані з посиланням на Закон України “Про доступ до публічної інформації”, із них:

на 1102 запитів надано публічну інформацію; 215 запитів на публічну інформацію направлено належним розпорядникам інформації відповідно до частини третьої статті 22 Закону України “Про доступ до публічної інформації” з одночасним повідомленням про це запитувачів; 51 – відмовлено в задоволенні запиту на публічну інформацію відповідно до пункту 2 частини першої  статті 22 Закону України “Про доступ до публічної інформації”; 56 запитів вирішено позитивно;     1 продовжено термін розгляду запиту відповідно до частини четвертої статті 20 Закону України “Про доступ до публічної інформації”.

На 241 лист, які були кваліфіковані як звернення громадян:

на 165 листів надано роз’яснення; 40 листів направлено за належністю відповідно до статті 7 Закону України “Про звернення громадян”; 36 листів вирішено позитивно.

на 126 листів від юридичних осіб надано роз’яснення.