Міністерство економіки України

Головна / Громадськості / Доступ до публічної інформації / Звіти про роботу із запитами на інформацію
Меню

Звіт про надходження запитів на публічну інформацію за 2022 р.

На адресу Міністерства економіки України за 2022 рік надійшло 978 запитів на публічну інформацію, що подані з посиланням на Закон України “Про доступ до публічної інформації”, із них: 
За суб’єктами і кореспондентами:
645 – безпосередньо від громадян; 219 – від юридичних осіб; 70 – від засобів масової інформації; 44 – від громадських організацій.
 
За каналом зв’язку надходження:
557 – електронною поштою; 348 – через органи влади; 36 – поштою; 26 – від інших установ, організацій; 9 – через засоби масової інформації; 2 – зі скриньки. 
 
За видом інформації:
532 – інші види інформації; 333 – правова інформація; 78 – статистична інформація; 9 – податкова інформація; 9 – про товар; 9 – інформація довідкова-енциклопедичного характеру; 6– про фізичну особу; 2 – науково-технічна інформація. 
 
Розглянуті запити стосувалися питань, що належать до компетенції департаментів:
директорату праці та зайнятості – 146;
департаменту політики власності – 119;
департаменту економіки безпеки і оборони – 115;
директорату розвитку реального сектору економіки – 80;
департаменту регуляторної політики та підприємництва – 71;
департаменту зовнішньоекономічної діяльності та торговельного захисту – 54;
департаменту управління персоналом – 52;
департаменту розвитку сфери інтелектуальної власності та інноваційної політики – 40;
департаменту фінансово-господарської діяльності – 38;
департаменту технічного регулювання – 34;
департамент стратегічного планування та макроекономічного прогнозування – 33;
департаменту документообігу та контролю – 31;
директорату зайнятості та трудової міграції – 29;
департаменту з управління об’єктами державної власності – 26;
департаменту інвестицій, інновацій та інтелектуальної власності – 26;
департаменту сфери публічних закупівель та конкурентної політики – 16;
департаменту торговельних угод та розвитку експорту – 16;
департаменту юридичного забезпечення – 10;
сектору ліцензування з посередництва у працевлаштуванні за кордоном – 9;
департаменту взаємодії з експортерами та просування експорту – 8;
сектору запобігання корупційній діяльності – 5;
департаменту економічного співробітництва з європейським союзом та країнами світу – 4;
директорату державної політики у сфері санітарних та фітосанітарних заходів – 4;
управління фінансової політики – 4;
департаменту цифрового розвитку та електронних сервісів –2;
управління режимно-секретної роботи – 2;
відділу державної політики у сфері державного матеріального резерву – 2;
департаменту внутрішнього аудиту – 1;
відділу взаємодії з органами державної влади – 1.
 
Розглянуто та надано інформацію на 978 запитів на публічну інформацію, що подані з посиланням на Закон України “Про доступ до публічної інформації”, із них: 
на 579 запитів надано публічну інформацію; 122 запити на публічну інформацію направлено належним розпорядникам інформації відповідно до частини третьої статті 22 Закону України “Про доступ до публічної інформації” з одночасним повідомленням про це запитувачів; 76 – відмовлено в задоволенні запиту на публічну інформацію відповідно до пункту 2 частини першої статті 22 Закону України “Про доступ до публічної інформації”; 199 запитів вирішено позитивно; 2 продовжено термін розгляду запиту відповідно до частини четвертої статті 20 Закону України “Про доступ до публічної інформації”.
 
Розглянуто 287 листів, що подані з посиланням на Закон України “Про доступ до публічної інформації”, які потребували надання роз’яснення законодавства України або створення нового документа, з них :
186 листів, кваліфіковані як звернення громадян, на які: надано роз’яснення на 162 листа, направлено за належністю відповідно до статті 7 Закону України “Про звернення громадян” – 24 листа;
101 лист від юридичних осіб, на які надано роз’яснення.

Підписка на новини

https://freegeoip.net/json