Міністерство економіки України

Головна / Громадськості / Доступ до публічної інформації / Звіти про роботу із запитами на інформацію
Меню

Звіт про надходження запитів на публічну інформацію за лютий 2019 року

На адресу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України з дня набрання чинності Закону України “Про доступ до публічної інформації” (9 травня 2011 р.) надійшло 6647 запитів на публічну інформацію поштою, електронною поштою, телефоном, телефаксом.

Зокрема, з 1 по 28 лютого 2019 р. на адресу Міністерства надійшло 100 запитів з посиланням на Закон України “Про доступ до публічної інформації”, з них:

За суб’єктами і кореспондентами:

26 – від юридичних осіб; 60 – безпосередньо від громадян;  8 – від засобів масової інформації; 6 – від громадських організацій.

За каналом зв’язку надходження:

22 – через органи влади; 24 – поштою; 53 – електронною поштою; 1 – від інших органів, установ, організацій.

За видом інформації

63 – інші види інформації; 32 – правова інформація; 5 – статистична інформація.

Розглянуті запити стосувалися питань, що належать до компетенції:

департаменту відносин власності – 23;

юридичного департаменту – 21;

департаменту розвитку підприємництва та регуляторної політики – 17;

департаменту регулювання зовнішньоекономічної діяльності – 13;

департаменту інтелектуальної власності – 13;

департаменту промислової політики – 9;

департаменту технічного регулювання – 8;

департаменту державних інвестиційних проектів та підтримки розвитку –  8;

департаменту фінансової роботи та господарського забезпечення – 7;

департаменту економічної стратегії та макроекономічного прогнозування – 7;

департаменту розвитку інформаційно-комунікаційних технологій, документообігу та електронних сервісів – 5;

департаменту стратегічного розвитку сектору оборони та безпеки – 4;

департаменту регулювання публічних закупівель – 4;

департаменту торговельного захисту – 4;

департаменту міжнародного торговельно-економічного співробітництва та європейської інтеграції – 4;

департаменту розвитку експорту – 3;

департаменту доступу до ринків та взаємодії з СОТ – 2;

департаменту персоналу – 1;

департаменту туризму та курортів – 1;

сектору запобігання та виявлення корупції – 1;

режимно-секретного управління – 1.

Розглянуто та надано інформацію на 100 запитів, що подані з посиланням на Закон України “Про доступ до публічної інформації”, із них:

на 70 запитів надано публічну інформацію;

13 запитів на публічну інформацію направлено належним розпорядникам інформації відповідно до частини третьої статті 22 Закону України “Про доступ до публічної інформації” з одночасним повідомленням про це запитувачів;

6 відмовлено у задоволенні запиту;

на 6 листів від фізичних осіб, які було кваліфіковано як звернення громадян, надано роз’яснення;

на 5 листів від юридичних осіб надано роз’яснення.

Підписка на новини

https://freegeoip.net/json