Головна / Громадськості / Доступ до публічної інформації / Звіти про роботу із запитами на інформацію
Меню

Звіт про надходження запитів на публічну інформацію за січень 2022 р.

На адресу Міністерства економіки України з дня набрання чинності Закону України “Про доступ до публічної інформації” (9 травня 2011 р.) надійшло 11200  запитів на публічну інформацію поштою, електронною поштою, телефоном, телефаксом.

З 1 по 31 січня 2022 року на адресу Міністерства з посиланням на Закон України “Про доступ до публічної інформації” надійшло:

17 листів - було кваліфіковано як звернення громадян;

13 листів від юридичних осіб;

113 запитів на публічну інформацію, з них:

За суб’єктами і кореспондентами:

3 – від громадських організацій; 74 – безпосередньо від громадян; 13 – від юридичних осіб; 23 – від засобів масової інформації.

За каналом зв’язку надходження:

59 – електронною поштою; 45 – через органи влади; 6 – через засоби масової інформації; 2 – поштою; 1 – зі скриньки.

За видом інформації:

80 – інші види інформації; 18 – правова інформація; – статистична інформація; 2 – інформація про товар; 2 – інформація довідково-енциклопедичного характеру; 
1  інформація про особу; 1 – податкова інформація.

Розглянуті запити стосувалися питань, що належать до компетенції:

директорату розвитку реального сектору економіки – 16;

директорату розвитку ринку праці та умов оплати праці – 12;

департаменту регуляторної політики та підприємництва – 9;

департаменту з управління об’єктами державної власності – 8;

департаменту політики власності – 8;

департаменту зовнішньоекономічної діяльності та торгівельного захисту – 6;

департаменту  розвитку сфери інтелектуальної власності – 6;

департаменту документообігу та контролю – 6;

департаменту економічної безпеки та оборони – 6;

департаменту управління персоналом  – 5;

департаменту інвестицій – 5;

директорату державної політики у сфері санітарних та фітосанітарних заходів – 4;

департаменту фінансово-господарської діяльності – 4;

департаменту технічного регулювання та інноваційної політики – 4;

юридичного департаменту – 3;

управління економіки гуманітарної сфери та реалізації політики зайнятості – 2;

відділу запобігання корупції – 1;

департаменту внутрішнього аудиту – 1;

департамент цифрового розвитку та електронних сервісів – 1;

департаменту взаємодії з експортерами та просування експорту – 1;

департаменту сфери публічних закупівель – 1;

департаменту координації фінансової політики – 1;

департамент багатосторонніх та двосторонніх торговельних угод – 1;

управління взаємодії з органами державної влади та засобами масової інформації – 1;

директорату зайнятості та трудової міграції – 1.

Розглянуто 113  запитів на публічну інформацію, із них:

на 12 запити надано публічну інформацію, 81 запит вирішено позитивно, 12 запитів на публічну інформацію направлено належним розпорядникам інформації відповідно до частини третьої статті 22 Закону України “Про доступ до публічної інформації” з одночасним повідомленням про це запитувачів; відмовлено у задоволенні запитів на публічну інформацію відповідно до пункту 2 частини першої статті 22 Закону України “Про доступ до публічної інформації”, 4 продовжено термін розгляду запиту відповідно до частини четвертої статті 20 Закону України “Про доступ до публічної інформації”.

На 17 листів, що були кваліфіковані як звернення громадян: на 15 листів надано роз’яснення; 1 листі направлено за належністю відповідно до ст.7 Закону України "Про звернення громадян”; 1 лист вирішено позитивно.

На 13 листів від юридичних осіб надано роз’яснення.

Підписка на новини

https://freegeoip.net/json