Міністерство економіки України
- Звернення громадян
- Рекомендації для оформлення запиту на публічну інформацію та звернення громадянина
- Телефонна“гаряча лінія”
- Нормативно-правові акти щодо звернення громадян
- Графік особистого прийому громадян керівництвом Міністерства
- Порядок звернення громадян
- Особистий прийом громадян керівництвом Міністерства
- Найчастіші питання, відповіді по зверненням громадян
- Інформація про роботу зі зверненнями громадян
- Електронне звернення
- Громадська рада при Міністерстві та громадська експертиза
- Реєстр наборів даних, що перебувають у володінні Міністерства
- Доступ до публічної інформації
- Система обліку публічної інформації
- Рекомендації для оформлення запиту на публічну інформацію та звернення громадянина
- Нормативно-правові акти про доступ до публічної інформації
- Форма запиту на інформацію
- Порядок складання, подання запиту на отримання публічної інформації
- Звіти про роботу із запитами на інформацію
- Презентаційні матеріали по публічній інформації
- Порівняльний аналіз розгляду звернень громадян та задоволення запитів на інформацію
- Виконання Закону України “Про очищення влади”
- Запобігання проявам корупції
- Нормативно-правова база та методична база з питань запобігання проявам корупції
- Плани заходів Міністерства щодо запобігання і протидії корупції та інформація про результати їх виконання
- Контакти, за якими можна повідомити про корупційне правопорушення або правопорушення пов’язане з корупцією
- Опитування
- Безоплатна правова допомога
- Доступна іпотека: державна допомога у придбанні житла
- “Армія відновлення”: відбудовуємо країну
- Молодіжна рада
Звіт про надходження запитів на публічну інформацію за квітень 2022 р.
15.05.2022 | 14:13 | Департамент документообігу та контролюНа адресу Міністерства економіки України з дня набрання чинності Закону України “Про доступ до публічної інформації” (9 травня 2011 р.) надійшло 11362 запитів на публічну інформацію поштою, електронною поштою, телефоном, телефаксом.
З 1 по 30 квітня 2022 року на адресу Міністерства з посиланням на Закон України “Про доступ до публічної інформації” надійшло:
37 листів - було кваліфіковано як звернення громадян;
11 листів від юридичних осіб;
48 запитів на публічну інформацію, з них:
За суб’єктами і кореспондентами:
1 – від громадських організацій; 24 – безпосередньо від громадян; 21 – від юридичних осіб; 2 – від засобів масової інформації.
За каналом зв’язку надходження:
32 – електронною поштою; 16 – через органи влади.
За видом інформації:
24 – правова інформація; 22 – інші види інформації; 2 – статистична інформація.
Розглянуті запити стосувалися питань, що належать до компетенції:
департаменту економічної безпеки та оборони – 18;
департаменту регуляторної політики та підприємництва – 8;
департаменту стратегічного планування та макроекономічного прогнозування – 4;
директорату розвитку ринку праці та умов оплати праці – 4;
департаменту зовнішньоекономічної діяльності та торгівельного захисту – 3;
департаменту політики власності – 3;
директорату зайнятості та трудової міграції – 2;
департаменту технічного регулювання та інноваційної політики – 2;
департаменту з управління об’єктами державної власності – 1;
департаменту документообігу та контролю – 1;
департаменту фінансово-господарської діяльності – 1;
відділу запобігання корупції – 1.
Розглянуто 48 запитів на публічну інформацію, із них:
- 27 запитів вирішено позитивно, на 12 запитів надано публічну інформацію, 5 запитів на публічну інформацію направлено належним розпорядникам інформації відповідно до частини третьої статті 22 Закону України “Про доступ до публічної інформації” з одночасним повідомленням про це запитувачів, 4 - відмовлено у задоволенні запитів на публічну інформацію відповідно до пункту 2 частини першої статті 22 Закону України “Про доступ до публічної інформації”.
- з 37 листів, що були кваліфіковані як звернення громадян: на 26 листів надано роз’яснення; 11 листів знаходяться на виконанні.
- на 7 листів від юридичних осіб надано роз’яснення, 4 – знаходяться на виконанні.