Міністерство економіки України

Головна / Громадськості / Доступ до публічної інформації / Звіти про роботу із запитами на інформацію
Меню

Звіт про надходження запитів на публічну інформацію за листопад 2019 року

На адресу Міністерства з дня набрання чинності Закону України “Про доступ до публічної інформації” (9 травня 2011 р.) надійшло 7494 запита на публічну інформацію поштою, електронною поштою, телефоном, телефаксом.

Зокрема, з 1 по 30 листопада 2019 р. на адресу Міністерства надійшло 109 листів з посиланням на Закон України “Про доступ до публічної інформації”, з них:

За суб’єктами і кореспондентами:

 34 – від юридичних осіб; 53 – безпосередньо від громадян;  9 – від засобів масової інформації; 13 – від громадських організацій.

За каналом зв’язку надходження:

35 – через органи влади; 9 – поштою; 60 – електронною поштою; від інших органів, установ – 1; зі скриньки – 3; особисто – 1.

За видом інформації

65 – інші види інформації; 31 – правова інформація; 10 – статистична інформація; 3 – інформація про фізичну особу.

Розглянуті запити стосувалися питань, що належать до компетенції:

департаменту управління державною власністю – 18;

департаменту інтелектуальної власності – 14;

департаменту промислової політики – 14;

департаменту персоналу – 12;

департаменту залучення інвестицій – 9;

департаменту міжнародного торговельно-економічного співробітництва та європейської інтеграції – 8;

департаменту розвитку підприємництва та регуляторної політики – 8;

департаменту технічного регулювання – 6;

департаменту розвитку інформаційно-комунікаційних технологій, документообігу та електронних сервісів – 3;

департаменту фінансової роботи та господарського забезпечення – 3;

департаменту стратегічного розвитку сектору оборони та безпеки – 3;

департаменту економічної стратегії та макроекономічного прогнозування – 3;

юридичного департаменту – 2;

департаменту державних інвестиційних проектів та підтримки розвитку – 1;

департаменту регулювання зовнішньоекономічної діяльності – 1;

департаменту розвитку туризму та курортів – 1;

департаменту розвитку експорту – 1;

режимно-секретного управління – 1;

управління взаємодії з органами державної влади та зв’язків з громадськістю – 1.

Розглянуто та надано інформацію на 109 листів, що подані з посиланням на Закон України “Про доступ до публічної інформації”, із них:

на 88 запитів надано публічну інформацію;

6 запитів на публічну інформацію направлено належним розпорядникам інформації відповідно до частини третьої статті 22 Закону України “Про доступ до публічної інформації” з одночасним повідомленням про це запитувачів;

5 відмовлено у задоволенні запиту;

на 2 листи від фізичних осіб, які було кваліфіковано як звернення громадян, надано роз’яснення;

на 8 листів від юридичних осіб надано роз’яснення.

Підписка на новини

https://freegeoip.net/json