Головна » Громадськості » Звернення громадян » Інформація про роботу зі зверненнями громадян

Календар подій

25
Жовтня
Назад Вперед
Пн Вт С Чт Пт Сб Н
28 29 30 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
Переглянути за період:
з
по

Підписка на новини

E-mail
Аналітична записка про стан роботи зі зверненнями громадян у Міністерстві економіки України у 2005 році
12.01.2006 | 11:00 | Відділ розгляду звернень громадян

Відповідно до Указу Президента України від 13 серпня 2002 р. № 700 “Про додаткові заходи щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення” щодо роботи зі зверненнями громадян, у 2005 році Мінекономіки вживалися заходи для підвищення ефективності роботи із забезпечення всебічного розгляду звернень громадян та порушених у них проблем, оперативного їх вирішення, задоволення законних прав та інтересів громадян.

У 2005 році в Мінекономіки було на виконанні 3467 звернень, в т.ч.:

  • надійшло безпосередньо до Мінекономіки – 1682,
  • від Верховної Ради України, Секретаріату Президента України, Кабінету Міністрів України – 710,
  • перейшло з попереднього року – 40;
  • від інвалідів ВВВ, ветеранів праці – 5;
  • колективних звернень – 41;
  • повторних - 34.

Слід зазначити, що питома вага звернень громадян, які надійшли у звітному періоді від центральних органів виконавчої влади, порівняно з минулим роком, збільшилась на 11,9%. 

Найчастіше причиною повторного звернення до Міністерства є незадоволення отриманою відповіддю через недостатню обізнаність громадян щодо функціональних повноважень та завдань центральних органів виконавчої влади.

У звітному періоді у Міністерстві розглянуто 2155 звернення. Решта звернень знаходиться на опрацюванні у відповідних структурних підрозділах Міністерства.

Звернення громадян в Мінекономіки розглядалися у такі терміни:

  • до 15 днів – 1285;
  • до 30 днів – 870.

Довідково: у 2004 році до Міністерства надійшло 1395 звернень, з них 123 (або 8,6 %) було переадресовано Міністерству ВРУ, СПУ, КМУ та іншими центральними органами виконавчої влади. З 1272 звернень, які надійшли безпосередньо до Мінекономіки:  колективних – 34, повторних – 27, від інвалідів ВВВ та ветеранів праці – 10.

За характером основних питань, що порушували громадяни протягом 2005 року, чільне місце займали питання:

  • видача документів дозвільного характеру (ліцензії на право здійснення господарської діяльності) – 822 (або 38,1% від загальної кількості розглянутих звернень);
  • організації праці, заробітної плати та встановлення пенсій – 150 (7%);
  • ринкової економіки та економічної реформи – 145 (6,7%);
  • пропозиції щодо виходу економіки України з кризового стану - 140 (6,5%);
  • банкрутства – 108 (5%);
  • ціноутворення – 95 (4,4%);
  • соціального захисту населення – 68 (3,2%).

Серед інших тем, порушених громадянами у зверненнях, були питання газифікації населених пунктів; податкової політики; формування бюджету; роботи промисловості, транспорту і зв’язку; отримання кредитів для здійснення підприємницької діяльності; процедури державних закупівель тощо.

Довідково: за тематикою та кількістю у 2004 році звернення громадян розподілялися наступним чином:

  • видача документів дозвільного характеру (ліцензії на право здійснення господарської діяльності) – 867 (або 62,2% від загальної кількості розглянутих звернень);
  • питання організації праці, заробітної плати та встановлення пенсій –  225 (16,1%);
  • питання банкрутства – 46 (3,3%);
  • житлові питання – 29 (2,1%);
  • питання ринкової економіки та економічної реформи – 28 (2,0%);
  • питання соціального захисту населення – 27 (1,9%);
  • питання ціноутворення – 23 (1,7%).

Порівняльний аналіз змісту звернень, що надійшли до Мінекономіки протягом 2005 року та попереднього року, свідчить про те, що збільшилась кількість звернень громадян, в яких порушувалися питання ціноутворення,  питання банкрутства, особисто збільшилась значна кількість пропозицій щодо виходу економіки України з кризового стану, а зменшилась кількість звернень громадян, в яких порушувалися питання організації праці, заробітної плати та встановлення пенсій; житлові питання.

Протягом звітного періоду керівництвом Міністерства було прийнято з особистих питань 184 особи (у 2004 році – 176 осіб), з них на особистому прийомі Міністра – 168. Із відкриттям громадської приймальні Міністерства у громадян з’явилася можливість оперативно отримати консультації з порушених питань та роз’яснення щодо оформлення звернень відповідно до чинного законодавства. Співробітники відділу розгляду звернень громадян управління суспільно-політичного моніторингу в громадській приймальні Міністерства прийняли 5 осіб та проконсультували 20 осіб по телефону.

Окрім особистого прийому, керівництво Міністерства брало участь у регулярних телефонних “гарячих” лініях. Їх проведення є ефективним засобом підтримки зворотнього зв’язку між державою та громадянами. Під час цих заходів громадяни  мають можливість звернутися з питанням до перших посадових осіб держави (зокрема, Міністра або його заступників) та оперативно отримати відповідь, або роз’яснення щодо шляхів вирішення порушеного питання.

Протягом 2005 року заступники Міністра брали участь у 5 Урядових прямих телефонних лініях Кабінету Міністрів України з питань виконання Програми діяльності Кабінету Міністрів України, а саме:

  • В. Ігнащенко (19 березня, 2 серпня та 15 листопада);
  • С. Романюк (15 травня);
  • В. Рябошлик (30 вересня).

Відповіді на питання, порушені під час “гарячих” телефонних ліній, а також відповіді на типові звернення, що надходили до Міністерства протягом звітного періоду, розміщено на офіційному сайті Міністерства в Інтернеті.

У 2005 році для поліпшення якості роботи зі зверненнями громадян у Міністерстві було вжито заходи:

  • створено окремий структурний підрозділ для роботи зі зверненнями громадян - відділ розгляду звернень громадян;
  • у приміщенні громадської приймальні Міністерства постійно оновлюються на стенді “Економічний розвиток України” матеріали про діяльність Міністерства, показники про досягнення у сфері соціально-економічної політики держави;
  • ведеться робота щодо встановлення програмного забезпечення діловодства зі зверненнями громадян;
  • ведеться робота щодо впровадження у відділі розгляду звернень громадян Управління суспільно-політичного моніторингу автоматизованого робочого місця для обробки та аналізу звернень громадян.

Опитування

Оцініть діяльність Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства

Результати опитування

До списку голосувань

http://freegeoip.net/json