Міністерство економіки України

Головна / Громадськості / Доступ до публічної інформації / Звіти про роботу із запитами на інформацію
Меню

Звіт про надходження запитів на публічну інформацію за листопад 2022 р.

На адресу Міністерства економіки України з дня набрання чинності Закону України “Про доступ до публічної інформації” (9 травня 2011 р.) надійшло 11985 запитів на публічну інформацію поштою, електронною поштою, телефоном, телефаксом.

З 1 по 30 листопада 2022 року на адресу Міністерства з посиланням на Закон України “Про доступ до публічної інформації” надійшло:

10 листів – що кваліфіковано, як звернення громадян;

13 листів – від юридичних осіб;

86 – запитів на публічну інформацію, з них:

за суб’єктами і кореспондентами: 61 – безпосередньо від громадян; 16 – від юридичних осіб; 5 – від засобів масової інформації; 4 – від громадських організацій.

за каналом зв’язку надходження: 46 – через органи влади; 36 – електронною поштою; 4 – поштою.

за видом інформації: 41 – інші види інформації; 21 – правова інформація; 13 – статистична інформація; 4 – податкова інформація; 3 – інформація про товар; 3 – інформація про фізичну особу; 1 – інформація довідково-енциклопедичного характеру.

Розглянуті запити стосувалися питань, що належать до компетенції:

департаменту політики власності – 19;

директорату розвитку реального сектору економіки – 14;

директорату праці та зайнятості – 13;

департаменту зовнішньоекономічної діяльності та торговельного захисту – 6;

управління розвитку сфери інтелектуальної власності та інноваційної політики – 4;

департаменту стратегічного планування та макроекономічного

прогнозування – 4;

департаменту інвестицій – 4;

департаменту управління персоналом – 4;

департаменту економіки безпеки і оборони – 3;

департаменту фінансово-господарської діяльності – 3;

департаменту документообігу та контролю – 3;

управління режимно-секретної роботи – 2;

департаменту регуляторної політики та підприємництва – 2;

департаменту сфери публічних закупівель та конкурентної політики – 2;

управління фінансової політики – 1;

департаменту з управління об’єктами державної власності  – 1;

департаменту технічного регулювання – 1.

Розглянуто 86 запитів на публічну інформацію, із них:

на 41 запит надано роз’яснення, 14 запитів вирішено позитивно, 16 запитів на публічну інформацію направлено належним розпорядникам інформації відповідно до частини третьої статті 22 Закону України “Про доступ до публічної інформації” з одночасним повідомленням про це запитувачів, 14 - відмовлено у задоволенні запитів на публічну інформацію відповідно до пункту 2 частини першої статті 22 Закону України “Про доступ до публічної інформації”, 1 запит на публічну інформацію в роботі.

На 10 листів, що були кваліфіковані як звернення громадян надано роз’яснення.

На 10 листів від юридичних осіб надано роз’яснення, 3 – знаходяться в роботі.

Підписка на новини

https://freegeoip.net/json