Міністерство економіки, довкілля та сільського господарства України
- Звернення громадян
- Рекомендації для оформлення запиту на публічну інформацію та звернення громадянина
- Телефонна“гаряча лінія”
- Нормативно-правові акти щодо звернення громадян
- Графік особистого прийому громадян керівництвом Міністерства
- Порядок звернення громадян
- Особистий прийом громадян керівництвом Міністерства
- Найчастіші питання, відповіді по зверненням громадян
- Інформація про роботу зі зверненнями громадян
- Електронне звернення
- Громадська рада при Міністерстві та громадська експертиза
- Реєстр наборів даних, що перебувають у володінні Міністерства
- Доступ до публічної інформації
- Система обліку публічної інформації
- Рекомендації для оформлення запиту на публічну інформацію та звернення громадянина
- Нормативно-правові акти про доступ до публічної інформації
- Форма запиту на інформацію
- Порядок складання, подання запиту на отримання публічної інформації
- Звіти про роботу із запитами на інформацію
- Презентаційні матеріали по публічній інформації
- Порівняльний аналіз розгляду звернень громадян та задоволення запитів на інформацію
- Виконання Закону України “Про очищення влади”
- Запобігання проявам корупції
- Нормативно-правова база та методична база з питань запобігання проявам корупції
- Плани заходів Міністерства щодо запобігання і протидії корупції та інформація про результати їх виконання
- Контакти, за якими можна повідомити про корупційне правопорушення або правопорушення пов’язане з корупцією
- Опитування
- Безоплатна правова допомога
- Доступна іпотека: державна допомога у придбанні житла
- “Армія відновлення”: відбудовуємо країну
- Молодіжна рада
Звіт про надходження запитів на публічну інформацію за лютий 2022 р.
15.05.2022 | 13:57 | Департамент документообігу та контролюНа адресу Міністерства економіки України з дня набрання чинності Закону України “Про доступ до публічної інформації” (9 травня 2011 р.) надійшло 11294 запитів на публічну інформацію поштою, електронною поштою, телефоном, телефаксом.
З 1 по 28 лютого 2022 року на адресу Міністерства з посиланням на Закон України “Про доступ до публічної інформації” надійшло:
21 лист - було кваліфіковано як звернення громадян;
11 листів від юридичних осіб;
94 запити на публічну інформацію, з них:
За суб’єктами і кореспондентами:
2 – від громадських організацій; 60 – безпосередньо від громадян; 17 – від юридичних осіб; 15 – від засобів масової інформації.
За каналом зв’язку надходження:
59 – електронною поштою; 29 – через органи влади; 1 – через засоби масової інформації; 4 – поштою; 1 – зі скриньки.
За видом інформації:
55 – інші види інформації; 23 – правова інформація; 11 – статистична інформація; 1 – інформація про товар; 2 – інформація довідково-енциклопедичного характеру; 1 – інформація про особу; 1 – податкова інформація.
Розглянуті запити стосувалися питань, що належать до компетенції:
департаменту політики власності – 12;
директорату розвитку ринку праці та умов оплати праці – 9;
директорату розвитку реального сектору економіки – 7;
департаменту з управління об’єктами державної власності – 7;
департаменту технічного регулювання та інноваційної політики – 6;
департаменту інвестицій – 5;
департаменту управління персоналом – 5;
департаменту зовнішньоекономічної діяльності та торгівельного захисту – 5;
департаменту документообігу та контролю – 5;
департаменту розвитку сфери інтелектуальної власності – 5;
департаменту стратегічного планування та макроекономічного прогнозування – 4;
департаменту взаємодії з експортерами та просування експорту – 3;
департаменту економічної безпеки та оборони – 3;
департаменту багатосторонніх та двосторонніх торговельних угод – 3;
департаменту фінансово-господарської діяльності – 3;
департаменту регуляторної політики та підприємництва – 3;
управління економіки гуманітарної сфери та реалізації політики зайнятості – 2;
департаменту сфери публічних закупівель – 2;
директорату зайнятості та трудової міграції – 2;
департаменту координації фінансової політики – 1;
відділу запобігання корупції – 1;
юридичного департаменту – 1.
Розглянуто 94 запити на публічну інформацію, із них:
- 48 запитів вирішено позитивно, на 21 запит надано публічну інформацію, 16 запитів на публічну інформацію направлено належним розпорядникам інформації відповідно до частини третьої статті 22 Закону України “Про доступ до публічної інформації” з одночасним повідомленням про це запитувачів; 7 - відмовлено у задоволенні запитів на публічну інформацію відповідно до пункту 2 частини першої статті 22 Закону України “Про доступ до публічної інформації”, 2 – знаходяться на виконанні.
- на 21 лист, що були кваліфіковані як звернення громадян: на 8 листів надано роз’яснення; 13 листів направлено за належністю відповідно до ст.7 Закону України "Про звернення громадян”.
- на 11 листів від юридичних осіб надано роз’яснення.