Головна / Громадськості / Доступ до публічної інформації / Звіти про роботу із запитами на інформацію
Меню

Звіт про надходження запитів на публічну інформацію за лютий 2022 р.

На адресу Міністерства економіки України з дня набрання чинності Закону України “Про доступ до публічної інформації” (9 травня 2011 р.) надійшло 11294 запитів на публічну інформацію поштою, електронною поштою, телефоном, телефаксом.

З 1 по 28 лютого 2022 року на адресу Міністерства з посиланням на Закон України “Про доступ до публічної інформації” надійшло:

21 лист - було кваліфіковано як звернення громадян;

11 листів від юридичних осіб;

94 запити на публічну інформацію, з них:

За суб’єктами і кореспондентами:

2 – від громадських організацій; 60 – безпосередньо від громадян; 17 – від юридичних осіб; 15 – від засобів масової інформації.

За каналом зв’язку надходження:

59 – електронною поштою; 29 – через органи влади; 1 – через засоби масової інформації; 4 – поштою; 1 – зі скриньки.

За видом інформації:

55 – інші види інформації; 23 – правова інформація; 11 – статистична інформація; 1 – інформація про товар; 2 – інформація довідково-енциклопедичного характеру; 1 – інформація про особу; 1 – податкова інформація.

Розглянуті запити стосувалися питань, що належать до компетенції:

департаменту політики власності – 12;

директорату розвитку ринку праці та умов оплати праці – 9;

директорату розвитку реального сектору економіки – 7;

департаменту з управління об’єктами державної власності – 7;

департаменту технічного регулювання та інноваційної політики – 6;

департаменту інвестицій – 5;

департаменту управління персоналом  – 5;

департаменту зовнішньоекономічної діяльності та торгівельного захисту – 5;

департаменту документообігу та контролю – 5;

департаменту  розвитку сфери інтелектуальної власності – 5;

департаменту стратегічного планування та макроекономічного прогнозування – 4;

департаменту взаємодії з експортерами та просування експорту – 3;

департаменту економічної безпеки та оборони – 3;

департаменту багатосторонніх та двосторонніх торговельних угод – 3;

департаменту фінансово-господарської діяльності – 3;

департаменту регуляторної політики та підприємництва – 3;

управління економіки гуманітарної сфери та реалізації політики зайнятості – 2;

департаменту сфери публічних закупівель – 2;

директорату зайнятості та трудової міграції – 2;

департаменту координації фінансової політики – 1;

відділу запобігання корупції – 1;

юридичного департаменту – 1.

Розглянуто 94  запити на публічну інформацію, із них:

- 48 запитів вирішено позитивно, на 21 запит надано публічну інформацію, 16 запитів на публічну інформацію направлено належним розпорядникам інформації відповідно до частини третьої статті 22 Закону України “Про доступ до публічної інформації” з одночасним повідомленням про це запитувачів; 7 - відмовлено у задоволенні запитів на публічну інформацію відповідно до пункту 2 частини першої статті 22 Закону України “Про доступ до публічної інформації”, 2 – знаходяться на виконанні.

- на 21 лист, що були кваліфіковані як звернення громадян: на 8 листів надано роз’яснення; 13 листів направлено за належністю відповідно до ст.7 Закону України "Про звернення громадян”.

- на 11 листів від юридичних осіб надано роз’яснення.

Підписка на новини

https://freegeoip.net/json