Головна / Громадськості / Доступ до публічної інформації / Звіти про роботу із запитами на інформацію
Меню

Звіт про надходження запитів на публічну інформацію за листопад 2021 р.

На адресу Міністерства економіки України з дня набрання чинності Закону України “Про доступ до публічної інформації” (9 травня 2011 р.) надійшло 10967  запитів на публічну інформацію поштою, електронною поштою, телефоном, телефаксом.

З 1 по 30 листопада 2021 року на адресу Міністерства з посиланням на Закон України “Про доступ до публічної інформації” надійшло:

20 листів,  які було кваліфіковано як звернення  громадян;

9 листів від юридичних осіб;

165 запитів на публічну інформацію, з них:

За суб’єктами і кореспондентами:

1 – від громадських організацій 99 – безпосередньо від громадян; 47 – від юридичних осіб; 18 – від засобів масової інформації.

За каналом зв’язку надходження:

94 – електронною поштою; 52– через органи влади; 10 – поштою; – від інших органів, установ, організацій; 1 – зі скриньки.

За видом інформації

98 – інші види інформації; 57– правова інформація; 6  – статистична інформація; 3  – податкова інформація; 1  – інформація про товар.

Розглянуті запити стосувалися питань, що належать до компетенції:

департаменту економічної безпеки та оборони – 1;

департаменту з управління об҆єктами державної власності – 1;

департаменту взаємодії з експортерами та просування експорту – 1;

управління конкурентної політики – 1;

департаменту регулювання та реалізації державної політики у сфері

публічних закупівель– 2;

департаменту стратегічного планування та макроекономічного прогнозування – 2;

директорату державної політики у сфері санітарних та фітосанітарних заходів – 4; департаменту документообігу та контролю – 4;

департаменту управління персоналом  – 5;

управління економіки гуманітарної сфери та реалізації політики зайнятості– 5;

департаменту  розвитку сфери інтелектуальної власності – 6;

департаменту  інвестицій – 7;

департаменту зовнішньоекономічної діяльності та торгівельного захисту – 8;

департаменту технічного регулювання та інноваційної політики – 11;

департаменту фінансово-господарської діяльності – 11;

юридичного департаменту – 12;

директорату розвитку ринку праці та умов оплати праці – 13;

директорату зайнятості та трудової міграції – 15;

департаменту регуляторної політики та підприємництва – 15;

директорату розвитку реального сектору економіки – 19;

департаменту політики власності – 22.

Розглянуто 165  запитів на публічну інформацію, із них:

на 111 запитів надано публічну інформацію, 19 запитів вирішено позитивно, 26 запитів на публічну інформацію направлено належним розпорядникам інформації відповідно до частини третьої статті 22 Закону України “Про доступ до публічної інформації” з одночасним повідомленням про це запитувачів; 9 відмовлено у задоволенні запитів на публічну інформацію (відповідно до пункту 2 частини першої статті 22 Закону України “Про доступ до публічної інформації”).

На 20 листів, що були кваліфіковані як звернення громадян: на 10 листів надано роз’яснення; 10 листів вирішено позитивно.

На 9 листи від юридичних осіб надано роз’яснення.

Підписка на новини

https://freegeoip.net/json