Головна » Громадськості » Звернення громадян » Інформація про роботу зі зверненнями громадян

Календар подій

25
Жовтня
Назад Вперед
Пн Вт С Чт Пт Сб Н
28 29 30 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
Переглянути за період:
з
по

Підписка на новини

E-mail
Аналітична записка про стан роботи зі зверненнями громадян у Міністерстві економіки України у 2006 році
18.01.2007 | 11:01 | Департамент документального забезпечення

Відповідно до Указу Президента України від 13 серпня 2002 року № 700 „Про додаткові заходи щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення” та на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 30.12.2003 № 85516 щодо роботи зі зверненнями громадян, у 2006 році Міністерством економіки України вживалися заходи для підвищення ефективності роботи із забезпечення всебічного розгляду звернень громадян та порушених у них проблем, оперативного їх вирішення, задоволення законних прав та інтересів громадян.

У 2006 році в Мінекономіки було на виконанні 3000 звернень, в т.ч.:

  • надійшло безпосередньо до Мінекономіки – 2374,

  • від  Верховної  Ради  України,  Секретаріату  Президента  України, Кабінету Міністрів України – 347;

  • перейшло з попереднього року – 107;

  • від інвалідів ВВВ, ветеранів праці – 42;

  • колективних звернень — 170;

  • повторних – 46.

Слід зазначити, що питома вага звернень громадян, які надійшли у звітному періоді від центральних органів виконавчої влади, порівняно з минулим роком, збільшилась на 9,1 %.

Найчастіше причиною повторного звернення до Міністерства є незадоволення отриманою відповіддю через недостатню обізнаність громадян щодо функціональних повноважень та завдань центральних органів виконавчої влади.

У звітному періоді у Міністерстві розглянуто 2977 звернень. Решта звернень знаходиться на опрацюванні у відповідних структурних підрозділах Міністерства.

Звернення громадян в Мінекономіки розглядалися у такі терміни:

  • до 15 днів- 2174;

  • до 30 днів - 803.

Довідково: у 2005 році до Міністерства надійшло 3437 звернень, з них 710 (або 20,7 %) було переадресовано Міністерству ВРУ, СПУ, КМУ та іншими центральними органами виконавчої влади. З 1682 звернень, які надійшли безпосередньо до Мінекономіки: колективних — 41, повторних — 34, від інвалідів ВВВ та ветеранів праці — 5.

За характером основних питань, що порушували громадяни протягом 2006 року, чільне місце займали питання:

  • праці і заробітної плати – 1248  (або 41,9 %  від  загальної  кількості розглянутих звернень)

  • власності та банкрутства – 738 (24,8 %);

  • розвитку регіонів, газифікації – 124 (4,2 %);

  • розвитку підприємництва, ліцензування – 111 (3,7 %);

  • захисту внутрішнього ринку, прав споживачів, ціноутворення – 89 (3 %);

  • пропозиції щодо виходу економіки України з кризового стану – 66 (2,2 %);

  • житлові, житлово-комунального господарства – 46 (1,5 %);

  • пенсійної реформи, соціального страхування – 40 (1,34 %);

  • економічної стратегії, розвитку секторів економіки, державних цільових програм – 39 (1,31 %);

  • інвестиційної та інноваційної політики, раціоналізаторських пропозицій – 31 (1,04 %);

  • діяльності центральних та місцевих органів виконавчої влади – 24 (0,8 %);

  • повернення заощаджень – 14 (0,5 %).

Серед інших тем, порушених громадянами у зверненнях, були питання аналізу та процедури державних закупівель; співробітництва із СОТ та Європейським Союзом; земельних відносин, економіки аграрного сектору тощо.

Довідково: за тематикою та кількістю у 2005 році звернення громадян розподілялися наступним чином:

  • питання власності та банкрутства – 930 (або 43,2 %  від  загальної кількості розглянутих звернень);

  • питання праці і заробітної плати — 150 ( 7 %);

  • економічної стратегії, розвитку секторів економіки, державних цільових програм – 145 (6,7 %);

  • пропозиції щодо виходу економіки України з кризового стану – 140 (6,5 %);

  • захисту внутрішнього ринку, прав споживачів, ціноутворення – 95 (4,4 %);

  • пенсійної реформи, соціального страхування – 68 (3,2 %).

Порівняльний аналіз змісту звернень, що надійшли до Мінекономіки протягом 2006 року та попереднього року, свідчить про те, що збільшилась кількість звернень громадян, в яких порушувалися питання праці і заробітної плати; розвитку регіонів, газифікації; розвитку підприємництва, ліцензування; житлові, житлово-комунального господарства; інвестиційної та інноваційної політики, раціоналізаторських пропозицій; діяльності центральних та місцевих органів виконавчої влади, а зменшилась кількість звернень громадян, в яких порушувалися питання економічної стратегії, розвитку секторів економіки, державних цільових програм; пенсійної реформи, соціального страхування; пропозицій щодо виходу економіки України з кризового стану.

Протягом звітного періоду керівництвом Міністерства було прийнято з особистих питань  63 особи, з них на особистому прийомі Міністра – 58 осіб. Із відновленням роботи громадської приймальні Міністерства у громадян з’явилася можливість оперативно отримувати консультації з порушених питань та роз’яснення щодо оформлення звернень відповідно до чинного законодавства. Співробітники відділу роботи зі зверненнями громадян та архіву департаменту документального забезпечення у громадській приймальні Міністерства прийняли 6 осіб та проконсультували  32 особи по телефону.

Окрім особистого прийому, керівництво Міністерства брало участь у регулярних телефонних „гарячих” лініях. Їх проведення є ефективним засобом підтримки зворотнього зв’язку між державою та громадянами. Під час цих заходів громадяни мають можливість звернутися з питаннями до перших посадових осіб держави (зокрема, Міністра або його заступників) та оперативно отримати відповідь, або роз’яснення щодо шляхів вирішення порушеного питання.

Протягом 2006 року перший заступник Міністра С.Романюк брав участь у 3 Урядових прямих телефонних лініях Кабінету Міністрів України з питань виконання Програми діяльності Кабінету Міністрів України – 19 квітня,  12 вересня та 16 листопада.

У 2006 році для поліпшення якості роботи зі зверненнями громадян у Міністерстві було вжито заходи:

  • створено окремий структурний підрозділ для роботи зі зверненнями громадян - відділ роботи зі зверненнями громадян та архіву;

  • у приміщенні громадської приймальні Міністерства постійно оновлюються матеріали про діяльність Міністерства, показники про досягнення у сфері соціально-економічної політики держави на стенді „Економічний    розвиток    України”;

  • встановлено програмне забезпечення діловодства з метою підвищення ефективності роботи зі зверненнями громадян;

  • у  відділі  роботи зі зверненнями громадян та архіву департаменту документального забезпечення впроваджено автоматизоване робоче місце для обробки та аналізу звернень громадян.


Додаткові матеріали

Опитування

Оцініть діяльність Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства

Результати опитування

До списку голосувань

http://freegeoip.net/json