Головна / Громадськості / Доступ до публічної інформації / Звіти про роботу із запитами на інформацію
Меню

Звіт про надходження запитів на публічну інформацію за вересень 2021 р.

На адресу Міністерства економіки України з дня набрання чинності Закону України “Про доступ до публічної інформації” (9 травня 2011 р.) надійшло 10708 запитів на публічну інформацію поштою, електронною поштою, телефоном, телефаксом.

З 1 по 30 вересня 2021 року на адресу Міністерства з посиланням на Закон України “Про доступ до публічної інформації” надійшло:

11 листів,  які було кваліфіковано як звернення  громадян;

9 листів від юридичних осіб;

112 запитів на публічну інформацію, з них:

За суб’єктами і кореспондентами:

14 – від громадських організацій 76 – безпосередньо від громадян; 12 – від юридичних осіб; 10 – від засобів масової інформації.

За каналом зв’язку надходження:

78 – електронною поштою; 23 – через органи влади; – поштою; – від інших органів, установ, організацій; 1 – зі скриньки.

За видом інформації

68 – інші види інформації; 26 – правова інформація; 16  – статистична інформація;

2  – податкова інформація.

Розглянуті запити стосувалися питань, що належать до компетенції:

департаменту з управління об’єктами державної власності – 1;

департаменту міжнародної співпраці у сфері економіки, торгівлі та сільського господарства – 4;

департаменту стратегічного планування та макроекономічного прогнозування – 5;

управління взаємодії з органами державної влади та засобами масової інформації – 1;

директорату зайнятості та трудової міграції – 3;

департаменту інвестицій – 2;

департаменту регуляторної політики та підприємництва – 1;

департаменту зовнішньоекономічної діяльності та торгівельного захисту – 9;

департаменту сфери  публічних закупівель – 1;

директорату розвитку ринку праці та умов оплати праці – 17;

юридичного департаменту – 3;

департаменту управління персоналом  – 3;

управління реалізації політики зайнятості та розвитку людського капіталу - 2;

директорату розвитку реального сектору економіки – 8;

департаменту технічного регулювання та інноваційної політики – 9;

департаменту публічної власності – 17;

департаменту розвитку сфери інтелектуальної власності – 9;

департаменту фінансово-господарської діяльності – 13;

департаменту документообігу та контролю – 3;

відділу державної політики у сфері державного матеріального резерву - 1.

Розглянуто  112  запитів на публічну інформацію, із них:

на 105 запит надано публічну інформацію, 6 запитів на публічну інформацію направлено належним розпорядникам інформації відповідно до частини третьої статті 22 Закону України “Про доступ до публічної інформації” з одночасним повідомленням про це запитувачів; відмовлено у задоволенні запиту на публічну інформацію (відповідно до пункту 2 частини першої статті 22 Закону України “Про доступ до публічної інформації”).

На 11 листів, що були кваліфіковані як звернення громадян: на 5 листів надано роз’яснення; листи вирішено позитивно; 3 листи направлено за належністю.

Листи від юридичних осіб: на 5 -  надано роз’яснення; 4 знаходяться в роботі.

Підписка на новини

https://freegeoip.net/json