Головна / Громадськості / Доступ до публічної інформації / Звіти про роботу із запитами на інформацію
Меню

Звіт про надходження запитів на публічну інформацію за грудень 2022 р.

На адресу Міністерства економіки України з дня набрання чинності Закону України “Про доступ до публічної інформації” (9 травня 2011 р.) надійшло 12065 запитів на публічну інформацію поштою, електронною поштою, телефоном, телефаксом.

З 1 по 31 грудня 2022 року на адресу Міністерства з посиланням на Закон України “Про доступ до публічної інформації” надійшло:

8 листів – що кваліфіковано, як звернення громадян;

3 листи – від юридичних осіб;

 

80 – запитів на публічну інформацію, з них:

за суб’єктами і кореспондентами: 52 – безпосередньо від громадян; 18 – від юридичних осіб; 4 – від засобів масової інформації; 6 – від громадських організацій.

 

за каналом зв’язку надходження:

47 – електронною поштою; 33 – через органи влади.

 

за видом інформації:

37 – правова інформація; 24 – інші види інформації; 13 – статистична інформація; 3 – інформація про товар; 2 – інформація довідково-енциклопедичного характеру; 1 – інформація про фізичну особу.

 

Розглянуті запити стосувалися питань, що належать до компетенції:

директорату праці та зайнятості – 14;

департаменту політики власності – 11;

директорату розвитку реального сектору економіки – 10;

департаменту економіки безпеки і оборони – 10;

департаменту зовнішньоекономічної діяльності та торговельного захисту – 6;

департаменту інвестицій, інновацій та інтелектуальної власності – 4;

департаменту торговельних угод та розвитку експорту – 4;

департаменту фінансово-господарської діяльності – 3;

департаменту регуляторної політики та підприємництва – 3;

департаменту з управління об’єктами державної власності  – 3;

департаменту стратегічного планування та макроекономічного прогнозування – 2;

управління фінансової політики – 2;

департаменту управління персоналом – 2;

департаменту технічного регулювання – 2;

юридичного департаменту – 2;

департаменту документообігу та контролю – 1;

департаменту сфери публічних закупівель та конкурентної політики – 1.

 

Розглянуто 80 запитів на публічну інформацію, із них:

на 44 запити надано роз’яснення, 12 запитів вирішено позитивно, 11 запитів на публічну інформацію направлено належним розпорядникам інформації відповідно до частини третьої статті 22 Закону України “Про доступ до публічної інформації” з одночасним повідомленням про це запитувачів,

10 - відмовлено у задоволенні запитів на публічну інформацію відповідно до пункту 2 частини першої статті 22 Закону України “Про доступ до публічної інформації”, на 2 продовжено термін розгляду запиту відповідно до частини четвертої статті 20 Закону України “Про доступ до публічної інформації”;

1 запит на публічну інформацію в роботі.

На 8 листів, що були кваліфіковані як звернення громадян надано роз’яснення.

На 3 листи від юридичних осіб надано роз’яснення.

Підписка на новини

https://freegeoip.net/json