Міністерство економіки України

Головна / Громадськості / Доступ до публічної інформації / Звіти про роботу із запитами на інформацію
Меню

Звіт про надходження запитів на публічну інформацію за жовтень 2021 р.

На адресу Міністерства економіки України з дня набрання чинності Закону України “Про доступ до публічної інформації” (9 травня 2011 р.) надійшло 10802  запитів на публічну інформацію поштою, електронною поштою, телефоном, телефаксом.

З 1 по 31 жовтня 2021 року на адресу Міністерства з посиланням на Закон України “Про доступ до публічної інформації” надійшло:

11 листів,  які було кваліфіковано як звернення  громадян;

4 листи від юридичних осіб;

94 запити на публічну інформацію, з них:

За суб’єктами і кореспондентами:

3 – від громадських організацій 53 – безпосередньо від громадян; 25 – від юридичних осіб; 13 – від засобів масової інформації.

За каналом зв’язку надходження:

42 – електронною поштою; 29 – через органи влади; 14 – поштою; – від інших органів, установ, організацій; 1 – зі скриньки, 2– від засобів масової інформації.

За видом інформації:

48 – інші види інформації; 36 – правова інформація; 8  – статистична інформація;       1  – податкова інформація; 1  – інформація про товар.

Розглянуті запити стосувалися питань, що належать до компетенції:

департаменту міжнародної співпраці у сфері економіки, торгівлі та сільського господарства – 1;

департаменту регуляторної політики та підприємництва – 1;

юридичного департаменту – 1;

департаменту сфери  публічних закупівель – 1;

управління конкурентної політики – 1;

департаменту цифрового розвитку та електронних сервісів – 1;

департаменту стратегічного планування та макроекономічного прогнозування – 1;

департаменту документообігу та контролю – 2;

відділу державної політики у сфері державного матеріального резерву– 2;

директорату зайнятості та трудової міграції – 2;

департаменту управління персоналом  – 2;

управління економіки гуманітарної сфери та реалізації політики зайнятості – 3;

департаменту взаємодії з експортерами та просування експорту – 3;

директорату державної політики у сфері санітарних та фітосанітарних заходів – 3; департаменту  розвитку сфери інтелектуальної власності – 4;

департаменту зовнішньоекономічної діяльності та торгівельного захисту – 6;

директорату розвитку реального сектору економіки – 7;

департаменту  інвестицій – 7;

департаменту політики власності – 7;

департаменту технічного регулювання та інноваційної політики – 8;

директорату розвитку ринку праці та умов оплати праці – 13;

департаменту фінансово-господарської діяльності – 18.

Розглянуто 94  запити на публічну інформацію, із них:

на 71 запит надано публічну інформацію, 6 запитів вирішено позитивно; 15 запитів на публічну інформацію направлено належним розпорядникам інформації відповідно до частини третьої статті 22 Закону України “Про доступ до публічної інформації” з одночасним повідомленням про це запитувачів; 2 – відмовлено у задоволенні запиту на публічну інформацію (відповідно до пункту 2 частини першої статті 22 Закону України “Про доступ до публічної інформації”).

На 11 листів, що були кваліфіковані як звернення громадян: на 5 листів надано роз’яснення; 2 листи направлено за належністю; 4 листи вирішено позитивно.

На 4 листи від юридичних осіб надано роз’яснення.

Підписка на новини

https://freegeoip.net/json