Міністерство економіки України

Головна / Громадськості / Доступ до публічної інформації / Звіти про роботу із запитами на інформацію
Меню

Звіт про надходження запитів на публічну інформацію за 2021 р.

На адресу Міністерства економіки України за 2021 рік надійшло 1425 запитів на публічну інформацію, що подані з посиланням  на Закон України “Про доступ до публічної інформації”, із них:

За суб’єктами і  кореспондентами:

877 – безпосередньо від громадян; 344– від юридичних осіб; 135 – від засобів масової інформації; 69 – від громадських організацій.

За каналом зв’язку надходження:

880електронною поштою; 393 – через органи влади; 97 – поштою; 38 – від інших установ, організацій; 10 – зі скриньки; 4 – особисто; 2 – через засоби масової інформації; 1 – усно.

За видом інформації:

805 – інші види інформації; 440 – правова інформація; 145 статистична інформація; 13 – податкова інформація; 9 – про фізичну особу; 9 – про товар; 3 – інформація довідкова-енциклопедичного характеру; 1 – про стан довкілля.

Розглянуті запити стосувалися питань, що належать до компетенції департаментів:

департаменту політики власності – 183;

департаменту фінансово-господарської діяльності – 144;

директорату розвитку ринку праці та умов оплати праці – 139;

директорату розвитку реального сектору економіки – 106;

департаменту технічного регулювання та інноваційної політики – 101;

департаменту зовнішньоекономічної діяльності та торгівельного захисту – 71;

департаменту управління персоналом – 70;

департаменту взаємодії з експортерами та просування експорту – 68;

департаменту регуляторної політики та підприємництва – 67;

департаменту  розвитку сфери інтелектуальної власності – 63;

департамент з управління обєктами державної власності – 53;

управління економіки гуманітарної сфери та реалізації політики зайнятості – 49;

директорату державної політики у сфері санітарних та фітосанітарних заходів – 46;

директорату зайнятості та трудової міграції – 44;

юридичного департаменту – 39;

департаменту  інвестицій – 33;

департаменту економічної безпеки та оборони – 31;

департаменту стратегічного планування та макроекономічного прогнозування – 25;

департаменту міжнародної співпраці у сфері економіки, торгівлі та сільського господарства – 19;

департаменту документообігу та контролю – 18;

департаменту регулювання та реалізації державної політики у сфері публічних закупівель – 17;

управління взаємодії з органами державної влади та засобами масової інформації – 12;

департаменту багатосторонніх та двосторонніх торговельних угод – 9;

управління конкурентної політики – 5;

відділу запобігання корупційної діяльност – 4;

відділу державної політики у сфері державного матеріального резерву – 3

департаменту координації фінансової політики – 2;

відділу мобілізаційної підготовки та цивільного захисту – 2;

департаменту цифрового розвитку та електронних сервісів – 1;

департаменту внутрішнього аудиту – 1.

Розглянуто та надано інформацію на 1425 запитів на публічну інформацію, що подані з посиланням на Закон України “Про доступ до публічної інформації”, із них:

на 1102 запитів надано публічну інформацію; 215 запитів на публічну інформацію направлено належним розпорядникам інформації відповідно до частини третьої статті 22 Закону України “Про доступ до публічної інформації” з одночасним повідомленням про це запитувачів; 51 – відмовлено в задоволенні запиту на публічну інформацію відповідно до пункту 2 частини першої  статті 22 Закону України “Про доступ до публічної інформації”; 56 запитів вирішено позитивно;     1 продовжено термін розгляду запиту відповідно до частини четвертої статті 20 Закону України “Про доступ до публічної інформації”.

На 241 лист, які були кваліфіковані як звернення громадян:

на 165 листів надано роз’яснення; 40 листів направлено за належністю відповідно до статті 7 Закону України “Про звернення громадян”; 36 листів вирішено позитивно.

на 126 листів від юридичних осіб надано роз’яснення.

Підписка на новини

https://freegeoip.net/json