Міністерство економіки України
- Звернення громадян
- Рекомендації для оформлення запиту на публічну інформацію та звернення громадянина
- Телефонна“гаряча лінія”
- Нормативно-правові акти щодо звернення громадян
- Графік особистого прийому громадян керівництвом Міністерства
- Порядок звернення громадян
- Особистий прийом громадян керівництвом Міністерства
- Найчастіші питання, відповіді по зверненням громадян
- Інформація про роботу зі зверненнями громадян
- Електронне звернення
- Громадська рада при Міністерстві та громадська експертиза
- Реєстр наборів даних, що перебувають у володінні Міністерства
- Доступ до публічної інформації
- Система обліку публічної інформації
- Рекомендації для оформлення запиту на публічну інформацію та звернення громадянина
- Нормативно-правові акти про доступ до публічної інформації
- Форма запиту на інформацію
- Порядок складання, подання запиту на отримання публічної інформації
- Звіти про роботу із запитами на інформацію
- Презентаційні матеріали по публічній інформації
- Порівняльний аналіз розгляду звернень громадян та задоволення запитів на інформацію
- Виконання Закону України “Про очищення влади”
- Запобігання проявам корупції
- Нормативно-правова база та методична база з питань запобігання проявам корупції
- Плани заходів Міністерства щодо запобігання і протидії корупції та інформація про результати їх виконання
- Контакти, за якими можна повідомити про корупційне правопорушення або правопорушення пов’язане з корупцією
- Опитування
- Безоплатна правова допомога
- Доступна іпотека: державна допомога у придбанні житла
- “Армія відновлення”: відбудовуємо країну
- Молодіжна рада
Звіт про надходження запитів на публічну інформацію за 2021 р.
11.01.2022 | 14:14 | Департамент документообігу та контролюНа адресу Міністерства економіки України за 2021 рік надійшло 1425 запитів на публічну інформацію, що подані з посиланням на Закон України “Про доступ до публічної інформації”, із них:
За суб’єктами і кореспондентами:
877 – безпосередньо від громадян; 344– від юридичних осіб; 135 – від засобів масової інформації; 69 – від громадських організацій.
За каналом зв’язку надходження:
880 – електронною поштою; 393 – через органи влади; 97 – поштою; 38 – від інших установ, організацій; 10 – зі скриньки; 4 – особисто; 2 – через засоби масової інформації; 1 – усно.
За видом інформації:
805 – інші види інформації; 440 – правова інформація; 145 – статистична інформація; 13 – податкова інформація; 9 – про фізичну особу; 9 – про товар; 3 – інформація довідкова-енциклопедичного характеру; 1 – про стан довкілля.
Розглянуті запити стосувалися питань, що належать до компетенції департаментів:
департаменту політики власності – 183;
департаменту фінансово-господарської діяльності – 144;
директорату розвитку ринку праці та умов оплати праці – 139;
директорату розвитку реального сектору економіки – 106;
департаменту технічного регулювання та інноваційної політики – 101;
департаменту зовнішньоекономічної діяльності та торгівельного захисту – 71;
департаменту управління персоналом – 70;
департаменту взаємодії з експортерами та просування експорту – 68;
департаменту регуляторної політики та підприємництва – 67;
департаменту розвитку сфери інтелектуальної власності – 63;
департамент з управління обєктами державної власності – 53;
управління економіки гуманітарної сфери та реалізації політики зайнятості – 49;
директорату державної політики у сфері санітарних та фітосанітарних заходів – 46;
директорату зайнятості та трудової міграції – 44;
юридичного департаменту – 39;
департаменту інвестицій – 33;
департаменту економічної безпеки та оборони – 31;
департаменту стратегічного планування та макроекономічного прогнозування – 25;
департаменту міжнародної співпраці у сфері економіки, торгівлі та сільського господарства – 19;
департаменту документообігу та контролю – 18;
департаменту регулювання та реалізації державної політики у сфері публічних закупівель – 17;
управління взаємодії з органами державної влади та засобами масової інформації – 12;
департаменту багатосторонніх та двосторонніх торговельних угод – 9;
управління конкурентної політики – 5;
відділу запобігання корупційної діяльност – 4;
відділу державної політики у сфері державного матеріального резерву – 3;
департаменту координації фінансової політики – 2;
відділу мобілізаційної підготовки та цивільного захисту – 2;
департаменту цифрового розвитку та електронних сервісів – 1;
департаменту внутрішнього аудиту – 1.
Розглянуто та надано інформацію на 1425 запитів на публічну інформацію, що подані з посиланням на Закон України “Про доступ до публічної інформації”, із них:
на 1102 запитів надано публічну інформацію; 215 запитів на публічну інформацію направлено належним розпорядникам інформації відповідно до частини третьої статті 22 Закону України “Про доступ до публічної інформації” з одночасним повідомленням про це запитувачів; 51 – відмовлено в задоволенні запиту на публічну інформацію відповідно до пункту 2 частини першої статті 22 Закону України “Про доступ до публічної інформації”; 56 запитів вирішено позитивно; 1 продовжено термін розгляду запиту відповідно до частини четвертої статті 20 Закону України “Про доступ до публічної інформації”.
На 241 лист, які були кваліфіковані як звернення громадян:
на 165 листів надано роз’яснення; 40 листів направлено за належністю відповідно до статті 7 Закону України “Про звернення громадян”; 36 листів вирішено позитивно.
на 126 листів від юридичних осіб надано роз’яснення.