Міністерство економіки України
- Звернення громадян
- Рекомендації для оформлення запиту на публічну інформацію та звернення громадянина
- Телефонна“гаряча лінія”
- Нормативно-правові акти щодо звернення громадян
- Графік особистого прийому громадян керівництвом Міністерства
- Порядок звернення громадян
- Особистий прийом громадян керівництвом Міністерства
- Найчастіші питання, відповіді по зверненням громадян
- Інформація про роботу зі зверненнями громадян
- Електронне звернення
- Громадська рада при Міністерстві та громадська експертиза
- Реєстр наборів даних, що перебувають у володінні Міністерства
- Доступ до публічної інформації
- Система обліку публічної інформації
- Рекомендації для оформлення запиту на публічну інформацію та звернення громадянина
- Нормативно-правові акти про доступ до публічної інформації
- Форма запиту на інформацію
- Порядок складання, подання запиту на отримання публічної інформації
- Звіти про роботу із запитами на інформацію
- Презентаційні матеріали по публічній інформації
- Порівняльний аналіз розгляду звернень громадян та задоволення запитів на інформацію
- Виконання Закону України “Про очищення влади”
- Запобігання проявам корупції
- Нормативно-правова база та методична база з питань запобігання проявам корупції
- Плани заходів Міністерства щодо запобігання і протидії корупції та інформація про результати їх виконання
- Контакти, за якими можна повідомити про корупційне правопорушення або правопорушення пов’язане з корупцією
- Опитування
- Безоплатна правова допомога
- Доступна іпотека: державна допомога у придбанні житла
- “Армія відновлення”: відбудовуємо країну
- Молодіжна рада
Звіт про надходження запитів на публічну інформацію за березень 2021 р.
09.04.2021 | 12:44 | Департамент документообігу та контролюНа адресу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України з дня набрання чинності Закону України “Про доступ до публічної інформації” (9 травня 2011 р.) надійшло 10038 запитів на публічну інформацію поштою, електронною поштою, телефоном, телефаксом.
З 1 по 31 березня 2021 року на адресу Міністерства з посиланням на Закон України “Про доступ до публічної інформації” надійшло:
26 листів, які було кваліфіковано як звернення громадян;
15 листів від юридичних осіб;
116 запитів на публічну інформацію, з них:
За суб’єктами і кореспондентами:
70 – безпосередньо від громадян; 31 – від юридичних осіб; 11– від засобів масової інформації; 4 – від громадських організацій.
За каналом зв’язку надходження:
78 – електронною поштою; 30 – через органи влади; 6 – поштою; 2 – зі скриньки.
За видом інформації
69 – інші види інформації; 31 – правова інформація; 16 – статистична інформація.
Розглянуті запити стосувалися питань, що належать до компетенції:
директорату норм та стандартів гідної праці – 19;
департаменту фінансово-господарської діяльності –12;
департаменту публічної власності – 12;
департаменту управління персоналом – 8;
департаменту аграрної політики – 8;
управління реалізації політики зайнятості та розвитку людського капіталу – 7;
департаменту взаємодії з експортерами та просування експорту – 5;
директорату цінової політики та розвитку реального сектору економіки – 5;
департаменту інвестицій – 4;
департаменту міжнародної співпраці у сфері економіки‚ торгівлі та сільського господарства – 4;
департаменту зовнішньоекономічної діяльності та торговельного захисту – 4;
департаменту багатосторонніх та двосторонніх торговельних угод – 4;
департаменту технічного регулювання та інноваційної політики – 4;
департаменту економіки безпеки і оборони – 3;
департаменту розвитку сфери інтелектуальної власності – 3;
департаменту регуляторної політики та підприємництва – 3;
директорату агропромислового розвитку – 2;
юридичного департаменту – 2;
директорату державної політики у сфері санітарних та фітосанітарних
заходів – 2;
директорату сільського розвитку – 2;
департаменту сфери публічних закупівель – 2;
департаменту документообігу та контролю – 1.
Розглянуто 116 запитів на публічну інформацію, із них:
на 86 запитів надано публічну інформацію, 24 запити на публічну інформацію направлено належним розпорядникам інформації відповідно до частини третьої статті 22 Закону України “Про доступ до публічної інформації” з одночасним повідомленням про це запитувачів; 6 – відмовлено в задоволенні запиту на публічну інформацію (відповідно до пункту 2 частини першої статті 22 Закону України “Про доступ до публічної інформації”).
На 26 листів, які було кваліфіковано як звернення громадян: на 14 листів надано роз’яснення; 5 листів вирішено позитивно; 7 листів направлено за належністю відповідно до статті 7 Закону України “Про звернення громадян”.
На 15 листів від юридичних осіб надано роз’яснення.