Головна / Громадськості / Доступ до публічної інформації / Звіти про роботу із запитами на інформацію
Меню

Звіт про надходження запитів на публічну інформацію за березень 2021 р.

На адресу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України з дня набрання чинності Закону України “Про доступ до публічної інформації” (9 травня 2011 р.) надійшло 10038 запитів на публічну інформацію поштою, електронною поштою, телефоном, телефаксом.

З 1 по 31 березня 2021 року на адресу Міністерства з посиланням на Закон України “Про доступ до публічної інформації” надійшло:

26 листів, які було кваліфіковано як звернення громадян;

15 листів від юридичних осіб;

116 запитів на публічну інформацію, з них:

За суб’єктами і кореспондентами:

70 – безпосередньо від громадян; 31 – від юридичних осіб; 11– від засобів масової інформації; 4 – від громадських організацій.

За каналом зв’язку надходження:

78 – електронною поштою; 30 – через органи влади; 6 – поштою; 2 – зі скриньки.

За видом інформації

69 інші види інформації; 31 – правова інформація; 16 – статистична інформація.

Розглянуті запити стосувалися питань, що належать до компетенції:

директорату норм та стандартів гідної праці – 19;

департаменту фінансово-господарської діяльності –12;

департаменту публічної власності – 12;

департаменту управління персоналом – 8;

департаменту аграрної політики – 8;

управління реалізації політики зайнятості та розвитку людського капіталу – 7;

департаменту взаємодії з експортерами та просування експорту – 5;

директорату цінової політики та розвитку реального сектору економіки – 5;

департаменту інвестицій – 4;

департаменту міжнародної співпраці у сфері економіки‚ торгівлі та сільського господарства – 4;

департаменту зовнішньоекономічної діяльності та торговельного захисту – 4;

департаменту багатосторонніх та двосторонніх торговельних угод – 4;

департаменту технічного регулювання та інноваційної політики – 4;

департаменту економіки безпеки і оборони – 3;

департаменту розвитку сфери інтелектуальної власності – 3;

департаменту регуляторної політики та підприємництва – 3;

директорату агропромислового розвитку – 2;

юридичного департаменту – 2;

директорату державної політики у сфері санітарних та фітосанітарних
заходів – 2;

директорату сільського розвитку – 2;

департаменту сфери публічних закупівель – 2;

департаменту документообігу та контролю – 1.

Розглянуто 116 запитів на публічну інформацію, із них:

на 86 запитів надано публічну інформацію, 24 запити на публічну інформацію направлено належним розпорядникам інформації відповідно до частини третьої статті 22 Закону України “Про доступ до публічної інформації” з одночасним повідомленням про це запитувачів; 6 – відмовлено в задоволенні запиту на публічну інформацію (відповідно до пункту 2 частини першої статті 22 Закону України “Про доступ до публічної інформації”).

На 26 листів, які було кваліфіковано як звернення громадян: на 14 листів надано роз’яснення; 5 листів вирішено позитивно; 7 листів направлено за належністю відповідно до статті 7 Закону України “Про звернення громадян”.

На 15 листів від юридичних осіб надано роз’яснення.

Підписка на новини

https://freegeoip.net/json