Міністерство економіки України
- Звернення громадян
- Рекомендації для оформлення запиту на публічну інформацію та звернення громадянина
- Телефонна“гаряча лінія”
- Нормативно-правові акти щодо звернення громадян
- Графік особистого прийому громадян керівництвом Міністерства
- Порядок звернення громадян
- Особистий прийом громадян керівництвом Міністерства
- Найчастіші питання, відповіді по зверненням громадян
- Інформація про роботу зі зверненнями громадян
- Електронне звернення
- Громадська рада при Міністерстві та громадська експертиза
- Реєстр наборів даних, що перебувають у володінні Міністерства
- Доступ до публічної інформації
- Система обліку публічної інформації
- Рекомендації для оформлення запиту на публічну інформацію та звернення громадянина
- Нормативно-правові акти про доступ до публічної інформації
- Форма запиту на інформацію
- Порядок складання, подання запиту на отримання публічної інформації
- Звіти про роботу із запитами на інформацію
- Презентаційні матеріали по публічній інформації
- Порівняльний аналіз розгляду звернень громадян та задоволення запитів на інформацію
- Виконання Закону України “Про очищення влади”
- Запобігання проявам корупції
- Нормативно-правова база та методична база з питань запобігання проявам корупції
- Плани заходів Міністерства щодо запобігання і протидії корупції та інформація про результати їх виконання
- Контакти, за якими можна повідомити про корупційне правопорушення або правопорушення пов’язане з корупцією
- Опитування
- Безоплатна правова допомога
- Доступна іпотека: державна допомога у придбанні житла
- “Армія відновлення”: відбудовуємо країну
- Молодіжна рада
Звіт про надходження запитів на публічну інформацію за грудень 2021 р.
11.01.2022 | 14:07 | Департамент документообігу та контролюНа адресу Міністерства економіки України з дня набрання чинності Закону України “Про доступ до публічної інформації” (9 травня 2011 р.) надійшло 11087 запитів на публічну інформацію поштою, електронною поштою, телефоном, телефаксом.
З 1 по 31 грудня 2021 року на адресу Міністерства з посиланням на Закон України “Про доступ до публічної інформації” надійшло:
21 лист - було кваліфіковано як звернення громадян;
8 листів від юридичних осіб;
120 запитів на публічну інформацію, з них:
За суб’єктами і кореспондентами:
2 – від громадських організацій; 72 – безпосередньо від громадян; 28 – від юридичних осіб; 18 – від засобів масової інформації.
За каналом зв’язку надходження:
74 – електронною поштою; 35 – через органи влади; 7 – поштою; 3 – особисто; 1 – зі скриньки.
За видом інформації:
74 – інші види інформації; 39 – правова інформація; 3 – статистична інформація; 2 – податкова інформація; 2 – інформація про товар.
Розглянуті запити стосувалися питань, що належать до компетенції:
департаменту економічної безпеки та оборони – 1;
департаменту взаємодії з експортерами та просування експорту – 1;
департаменту сфери публічних закупівель – 1;
департаменту документообігу та контролю – 1;
департаменту стратегічного планування та макроекономічного прогнозування – 1; департаменту інвестицій – 2;
департаменту координації фінансової політики – 2;
департаменту міжнародної співпраці у сфері економіки, торгівлі та сільського господарства – 2;
директорату державної політики у сфері санітарних та фітосанітарних заходів – 3;
управління економіки гуманітарної сфери та реалізації політики зайнятості – 4;
департаменту з управління об’єктами державної власності – 4;
управління взаємодії з органами державної влади та засобами масової інформації – 4;
департаменту фінансово-господарської діяльності – 5;
департаменту розвитку сфери інтелектуальної власності – 5;
директорату зайнятості та трудової міграції – 6;
юридичного департаменту – 8;
директорату розвитку ринку праці та умов оплати праці – 8;
департаменту управління персоналом – 8;
департаменту зовнішньоекономічної діяльності та торгівельного захисту – 9;
департаменту технічного регулювання та інноваційної політики – 10;
департаменту регуляторної політики та підприємництва – 11;
директорату розвитку реального сектору економіки – 12;
департаменту політики власності – 12.
Розглянуто 120 запитів на публічну інформацію, із них:
на 73 запити надано публічну інформацію, 31 запит вирішено позитивно, 13 запитів на публічну інформацію направлено належним розпорядникам інформації відповідно до частини третьої статті 22 Закону України “Про доступ до публічної інформації” з одночасним повідомленням про це запитувачів; 2 відмовлено у задоволенні запитів на публічну інформацію відповідно до пункту 2 частини першої статті 22 Закону України “Про доступ до публічної інформації”, 1 продовжено термін розгляду запиту відповідно до частини четвертої статті 20 Закону України “Про доступ до публічної інформації”.
На 21 лист, що були кваліфіковані як звернення громадян: на 13 листів надано роз’яснення; 5 листів направлено за належністю відповідно до ст.7 Закону України "Про звернення громадян”; 3 листи вирішено позитивно.
На 8 листів від юридичних осіб надано роз’яснення.