Головна / Громадськості / Доступ до публічної інформації / Звіти про роботу із запитами на інформацію
Меню

Звіт про надходження запитів на публічну інформацію за грудень 2021 р.

На адресу Міністерства економіки України з дня набрання чинності Закону України “Про доступ до публічної інформації” (9 травня 2011 р.) надійшло 11087  запитів на публічну інформацію поштою, електронною поштою, телефоном, телефаксом.

З 1 по 31 грудня 2021 року на адресу Міністерства з посиланням на Закон України “Про доступ до публічної інформації” надійшло:

21 лист - було кваліфіковано як звернення громадян;

8 листів від юридичних осіб;

120 запитів на публічну інформацію, з них:

За суб’єктами і кореспондентами:

2 – від громадських організацій; 72 – безпосередньо від громадян; 28 – від юридичних осіб; 18 – від засобів масової інформації.

За каналом зв’язку надходження:

74 – електронною поштою; 35 – через органи влади; 7 – поштою; 3 – особисто; 1 – зі скриньки.

За видом інформації:

74 – інші види інформації; 39 – правова інформація; – статистична інформація;        2 – податкова інформація; 2 – інформація про товар.

Розглянуті запити стосувалися питань, що належать до компетенції:

департаменту економічної безпеки та оборони – 1;

департаменту взаємодії з експортерами та просування експорту – 1;

департаменту сфери публічних закупівель – 1;

департаменту документообігу та контролю – 1;

департаменту стратегічного планування та макроекономічного прогнозування – 1; департаменту інвестицій – 2;

департаменту координації фінансової політики – 2;

департаменту міжнародної співпраці у сфері економіки, торгівлі та сільського господарства – 2;

директорату державної політики у сфері санітарних та фітосанітарних заходів – 3;

управління економіки гуманітарної сфери та реалізації політики зайнятості – 4;

департаменту з управління об’єктами державної власності – 4;

управління взаємодії з органами державної влади та засобами масової інформації – 4;

департаменту фінансово-господарської діяльності – 5;

департаменту  розвитку сфери інтелектуальної власності – 5;

директорату зайнятості та трудової міграції – 6;

юридичного департаменту – 8;

директорату розвитку ринку праці та умов оплати праці – 8;

департаменту управління персоналом  – 8;

департаменту зовнішньоекономічної діяльності та торгівельного захисту – 9;

департаменту технічного регулювання та інноваційної політики – 10;

департаменту регуляторної політики та підприємництва – 11;

директорату розвитку реального сектору економіки – 12;

департаменту політики власності – 12.

Розглянуто 120  запитів на публічну інформацію, із них:

на 73 запити надано публічну інформацію, 31 запит вирішено позитивно, 13 запитів на публічну інформацію направлено належним розпорядникам інформації відповідно до частини третьої статті 22 Закону України “Про доступ до публічної інформації” з одночасним повідомленням про це запитувачів; відмовлено у задоволенні запитів на публічну інформацію відповідно до пункту 2 частини першої статті 22 Закону України “Про доступ до публічної інформації”, 1 продовжено термін розгляду запиту відповідно до частини четвертої статті 20 Закону України “Про доступ до публічної інформації”.

На 21 лист, що були кваліфіковані як звернення громадян: на 13 листів надано роз’яснення; 5 листів направлено за належністю відповідно до ст.7 Закону України "Про звернення громадян”; 3 листи вирішено позитивно.

На 8 листів від юридичних осіб надано роз’яснення.

Підписка на новини

https://freegeoip.net/json