Головна / Громадськості / Доступ до публічної інформації / Звіти про роботу із запитами на інформацію
Меню

Звіт про надходження запитів на публічну інформацію за травень 2021 р.

На адресу Міністерства економіки України з дня набрання чинності Закону України “Про доступ до публічної інформації” (9 травня 2011 р.) надійшло 10275 запитів на публічну інформацію поштою, електронною поштою, телефоном, телефаксом.

З 1 по 31 травня 2021 року на адресу Міністерства з посиланням на Закон України “Про доступ до публічної інформації” надійшло:

8 листів, які було кваліфіковано як звернення громадян;

12 листів від юридичних осіб;

83 запити на публічну інформацію, з них:

За суб’єктами і кореспондентами:

60 – безпосередньо від громадян; 15 – від юридичних осіб; 7 – від засобів масової інформації; 1 – від громадської організації.

За каналом зв’язку надходження:

54 – електронною поштою; 22 – через органи влади; 5 – поштою, 2 – від інших органів, установ, організацій.

За видом інформації

33 – інші види інформації; 24 – правова інформація; 22 – статистична інформація, 2 – інформація довідково-енциклопедичного характеру, 1 – інформація про товар, 1 – інформація про фізичну особу.

Розглянуті запити стосувалися питань, що належать до компетенції:

департаменту публічної власності – 31;

департаменту технічного регулювання та інноваційної політики – 7;

департаменту управління персоналом – 6;

департаменту зовнішньоекономічної діяльності та торговельного захисту – 5;

управління реалізації політики зайнятості та розвитку людського капіталу – 5;

департаменту розвитку сфери інтелектуальної власності – 4;

департаменту регуляторної політики та підприємництва – 3;

департаменту фінансово-господарської діяльності – 3;

директорату цінової політики та розвитку реального сектору економіки – 3;

директорату розвитку ринку праці та умов оплати праці – 2;

департаменту міжнародної співпраці у сфері економіки‚ торгівлі та сільського господарства – 2;

департаменту багатосторонніх та двосторонніх торговельних угод – 2;

директорату зайнятості та трудової міграції – 2;

департаменту взаємодії з експортерами та просування експорту – 2;

департаменту аграрної політики – 1;

департаменту економіки безпеки і оборони – 1;

департаменту документообігу та контролю – 1;

управління конкурентної політики – 1;

відділу запобігання корупційній діяльності – 1;

юридичного департаменту – 1;

Розглянуто 83 запити на публічну інформацію, із них:

на 67 запитів надано публічну інформацію, 14 запитів на публічну інформацію направлено належним розпорядникам інформації відповідно до частини третьої статті 22 Закону України “Про доступ до публічної інформації” з одночасним повідомленням про це запитувачів; 2 – відмовлено в задоволенні запиту на публічну інформацію (відповідно до пункту 2 частини першої статті 22 Закону України “Про доступ до публічної інформації”).

На 8 листів, які було кваліфіковано як звернення громадян: на 7 листів надано роз’яснення; 1 лист вирішено позитивно.

На 12 листів від юридичних осіб надано роз’яснення.

Підписка на новини

https://freegeoip.net/json